Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flipside 200 vs slingshot 202 AW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Flipside 200 vs slingshot 202 AW

Oorspronkelijk geplaatst door Todosranas Bekijk bericht
    Heb slingshot gehad en van de hand gedaan wegens rugklachten. Heb momenteel koffers (pelicase), een tamrac explorer 7 (voor het zwaardere werk) en een flipside 300.
    Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig 95% van mijn tijd die flipside gebruik. Enige minpunt is dat er geen regenjasje bij is. Ik krijg hierin zonder problemen een canon 5D II met 24-70 lens, 580 exII flitser, 70-200 lens en een hoop batterijen en een koekje en drankje voor 'on the road'. Meestal heb ik niet meer nodig. Ga ik voor natuurfotografie kan mijn 5D met 24-70 erop en een 400 5.6 er ook in (70-200 dan wel thuis laten...).
    Enige minpunt is dat er geen regenjasje bij is.

Let op !!!

Is wel aanwezig !!!!

Als je de onderkant goed bekijkt , kan je een rand onderscheiden , als je daar een beetje rommelt , vind je een gleuf dichtgehouden door klitteband.
    Daarin zit de regenhoes !!

Succes .

@@dg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
      Enige minpunt is dat er geen regenjasje bij is.

Let op !!!

Is wel aanwezig !!!!

Als je de onderkant goed bekijkt , kan je een rand onderscheiden , als je daar een beetje rommelt , vind je een gleuf dichtgehouden door klitteband.

Succes .

@@dg
      AW = All Weather dus een hoes aanwezig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
        [B]
        Let op !!!

Is wel aanwezig !!!!

Succes .

@@dg
        Zelfs na wat gerommel zal ik bij mijn Flipside 300 geen regenhoes ontdekken .... Deze voorziening is er wel bij de 400 en 500.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
          Zelfs na wat gerommel zal ik bij mijn Flipside 300 geen regenhoes ontdekken .... Deze voorziening is er wel bij de 400 en 500.
          Dat gleufje met de klittenband is de opbergplaats van het voetje waar je 02 poten een statief kan inzetten om dan te bevestigen aan je rugzak.

Comment

Je hebt gelijk.
            Omdat bij AW bij mij andere tassen wel een hoes zat ging ik er vanuit dat daar de hoes zat.
            Ik had dat ding er nooit uitgehaald , nooit nodig gehad.

Comment

Working...
            X