Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Eye-fi kaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe Eye-fi kaartjes

Nieuwe Sandisk Eye-Fi Wireless SDHC 4GB & 8GB kaartje
    Maar waar blijven de Eye-FI CF kaarten vraag me steeds af?
    Hier zou toch ook Wifi ingebouwd kunnen worden of zie ik hier iets over het hoofd?
    Iemand een idee?
    grtz
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

Re: Nieuwe Eye-fi kaartjes

Keuze van doelpubliek.

SD kaartjes worden het meest gebruikt.
    Worden gebruikt in de meeste instapmodellen (fotografen met kleiner budget). waar meestal geen andere wireless oplossing voor voorhanden is..

CF kaarten worden meestal in de meer professionele toestellen gebruikt en daar bestaan dan ook (professionele) Wireless transmitters voor.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Klopt inderdaad.
      Maar mij lijkt het dat de grote merken dit speciaal weerhouden omdat ze dan hun dure transmitters niet meer kunnen verkopen.
      Natuurlijk zijn er nog uitzonderingen zoals bv de D300s met twee soorten karetten de CF en SD hier zo dit een goed oplossing kunnen voor zijn.
      Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
      www.dewolfmarc.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
        Maar mij lijkt het dat de grote merken dit speciaal weerhouden omdat ze dan hun dure transmitters niet meer kunnen verkopen.
        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        CF kaarten worden meestal in de meer professionele toestellen gebruikt en daar bestaan dan ook (professionele) Wireless transmitters voor.
        Dit zou toch een goede reden voor eyefi moeten om wel CF-kaarten uit te brengen. Zij zullen er niet mee zitten dat er geen transmitters meer verkocht worden.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Dit zou toch een goede reden voor eyefi moeten om wel CF-kaarten uit te brengen. Zij zullen er niet mee zitten dat er geen transmitters meer verkocht worden.
          Voila, dat denk ik ook.
          Niemand ontziet mekaar nog op deze wereld hoor.

Maar wat zou kunnen, is dat de markt voor CF WiFi te klein is, en misschien zelfs in dalende lijn?
          Of technisch, dat de metalen CF kaart (ik heb nog geen kunststoffen behuizing van een CF gezien), noodzaak is, en daardoor het bereik te negatief beinvloed?

Comment

Working...
          X