Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tot nu toe kreeg ik alles (toch een 7-tal bestellingen) uit China, binnen de 10 dagen.
Dan heb ik telkens geluk gehad zeker .
Ik bestel de laatste tijd zowat alles in China, ben nu aan het wachten (nog maar drie dagen) op een nieuwe batterij voor m'n laptop. Bij Dell 125 euro voor de originele 9cels, in China voor "hetzelfde'" 40 euro. Mag dan al een beetje mindere kwaliteit zijn hé, mijn laptop is ook niet meer nieuw, en zal het ook geen jaaaaaaren meer uithouden. De eerste originele van Dell heeft het twee jaar uitgehouden, de tweede niet originele ergens via internet gekocht en veel goedkoper hield het ook twee jaar uit, benieuwd nu hoelang de Chinees het zal uithouden.
Groetjes
heb vorig jaar de YN560 gekocht bij konijnenberg. lijkt wel een Canon 580 EX cloon, qua vorm dan toch. gebruik hem enkel manueel, maar doet prima zijn werk.
Comment