Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vreemd toestel ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vreemd toestel ...

hallo
    iemand enig idee wat dit is? ik zoek er wat meer info over wat de toepassingen zijn en hoe
    te gebruiken maar zonder de naam (of een fabrikant) vind ik voorlopig niets op het net ...
    ongetwijfeld weet deze gemeenschap raad
    merci
    johan
    -----------------
    www.jwain.be - Facebook - 500px - G+ - Twitter

Re: Vreemd toestel ...

Dat is een compteloir, daar heeft u speciaal gereedschap voor nodig.
    Canon 550D gripped - 18-55mm - Samyang 8mm Fisheye - Canon 70-200 f4 L - GoPro Hero 2 - Sigma 30mm f1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ToonD Bekijk bericht
      nice het programma niet kennende, ik dus op zoek met google naar een compteloir.
      -----------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ToonD Bekijk bericht
        En ik dacht dat het een Affesseerijzer is!?
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

Volgens mij is dit gewoon een cabberdjang.
          Een toestel waarmee men vroeger een ladarge aanpaste aan de afmetingen van de affaan.
          Heden ten dage is dit apparaat, mede door de revolutie in de micro-electronica, in onbruik geraakt.

Comment

ook iemand met een zinvolle bijdrage?
            -----------------

Comment

Moderne Hoover, die klopt, veegt en zuigt, maar de steel is eruit gehaald, gat is duidelijk te zien.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Als je misschien ook eens de onderkant van het toestel liet zien, of is deze niet interessant?
                Gaat het toestel open of iets dergelijks, van waar heb je het?
                Fotografie is leren kijken.
                http://johanluyckx.weebly.com

Comment

deze foto is alles wat ik heb doorgestuurd gekregen. ik vermoedde dat het hier een kwestie van minuten was alvorens het herkend zou worden omdat ik vermoedde dat het in de studiofotografiesfeer zat, maar blijkbaar dus niet ...
                  -----------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
                    Als je misschien ook eens de onderkant van het toestel liet zien, of is deze niet interessant?
                    Gaat het toestel open of iets dergelijks, van waar heb je het?
                    Oorspronkelijk geplaatst door JohanL Bekijk bericht
                    deze foto is alles wat ik heb doorgestuurd gekregen. ik vermoedde dat het hier een kwestie van minuten was alvorens het herkend zou worden omdat ik vermoedde dat het in de studiofotografiesfeer zat, maar blijkbaar dus niet ...
                    Misschien is het inderdaad handig als je ons een inkijkje geeft in de context...
                    Anders krijg je natuurlijk antwoorden die meer thuishoren in de "ludieke sfeer".
                    Ze zijn echt niet kwaad bedoeld hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                      Misschien is het inderdaad handig als je ons een inkijkje geeft in de context...
                      Anders krijg je natuurlijk antwoorden die meer thuishoren in de "ludieke sfeer".
                      Ze zijn echt niet kwaad bedoeld hoor
                      ze komen ook niet over als kwaad bedoeld, maar ik ben gewoon echt op zoek naar wat het ding is en degene die het me kan uitlenen weet ook niet juist wat het is omdat zijn collega's ermee werken en hij niet. en hem krijg ik heel moeilijk te pakken om me nog meer uitleg te geven zoals merk, type ... want daarmee had ik het zelf wel teruggevonden op het net.
                      wat ik wel weet is dat het zou gebruikt worden om juwelen te fotograferen. ik vermoed dat de onderkant een lichtbak is, maar verder geraak ik ook niet ...
                      heb ook de sites van een aantal fabrikanten van foto accessoires doorgezocht in de hoop iets gelijkaardigs te vinden om vandaar verder te werken. maar ook geen succes.
                      -----------------

Comment

ze komen ook niet over als kwaad bedoeld, maar ik ben gewoon echt op zoek naar wat het ding is en degene die het me kan uitlenen weet ook niet juist wat het is omdat zijn collega's ermee werken en hij niet. en hem krijg ik heel moeilijk te pakken om me nog meer uitleg te geven zoals merk, type ... want daarmee had ik het zelf wel teruggevonden op het net.
                        wat ik wel weet is dat het zou gebruikt worden om juwelen te fotograferen. ik vermoed dat de onderkant een lichtbak is, maar verder geraak ik ook niet ...
                        heb ook de sites van een aantal fabrikanten van foto accessoires doorgezocht in de hoop iets gelijkaardigs te vinden om vandaar verder te werken. maar ook geen succes.
                        Dan heb je mijns inziens toch zelf je probleempje opgelost, niet.
                        Je zegt zelf dat het dient om juwelen te fotograferen
                        Die mens die het ding wil/kan uitlenen, is daar dan toch door jou om gevraagd geweest?
                        Jij hebt hem toch bewust de vraag gesteld vermoed ik dan...
                        Dan heb je hem toch een vraag gesteld in de zin van: "Jan, heb jij op je werk niet zo'n lichtbak waar ik kleine voorwerpen kan inleggen om te fotograferen"

Anders snap ik het echt niet meer hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                          Anders snap ik het echt niet meer hoor...
                          Het is anders heel simpel: weet je het antwoord op de originele post, laat het dan zeker weten. Weet je het antwoord niet, laat het dan niet weten. Al de rest is OT.
                          -----------------

Comment

Het is anders heel simpel: weet je het antwoord op de originele post, laat het dan zeker weten. Weet je het antwoord niet, laat het dan niet weten. Al de rest is OT.
                            Slik...
                            Misschien kan je eigenlijk beter dergelijke vragen hier posten in 't vervolg
                            Last edited by dréten; 12 januari 2012, 07:36.

Comment

Sorry, ik kan ook niet helpen, maar wat ik aan de hele historie toch niet snap is, dat je het ding van iemand wilt lenen, maar je niet weet waarvoor het dient...
                              Waarom zou je het dan willen lenen???
                              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Working...
                              X