Ik ben op zoek naar een stuk mousse (om fototoestel en bijbehoren te beschermen). Om zoveel mogelijk plaats te besparen, heb ik een handig tasje van Eagle Creek gevonden... enige nadeel is dat alles daar een beetje in rondslingert (is oorspronkelijk niet bedoeld voor fotomateriaal, vandaar...)
Nu zoek ik dus een stukje mousse, zodat ik alles wat kan beschermen.
Ben in een fotowinkel geweest, had nog een liquidatie-model op overschot (van zo'n grote koffer) maar vroeg 56 euro !!! "Dank u, meneer en bedankt voor de moeite..."
Ook op de markt gekeken, maar die mousse verpulvert na een tijdje en geeft sowieso 'stof' af...
Dus wie kan mij helpen ?! Met een stukje van 30x20 ben ik al tevreden... of weet iemand waar je dit kan aanschaffen !? Dan hoor ik het graag !
Merci,
Nu zoek ik dus een stukje mousse, zodat ik alles wat kan beschermen.
Ben in een fotowinkel geweest, had nog een liquidatie-model op overschot (van zo'n grote koffer) maar vroeg 56 euro !!! "Dank u, meneer en bedankt voor de moeite..."
Ook op de markt gekeken, maar die mousse verpulvert na een tijdje en geeft sowieso 'stof' af...
Dus wie kan mij helpen ?! Met een stukje van 30x20 ben ik al tevreden... of weet iemand waar je dit kan aanschaffen !? Dan hoor ik het graag !
Merci,
Comment