Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monitor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Monitor

Ik zou mezelf voor mijn kerst graag een monitor kopen. De eerste die ik ooit koop en ik heb er TOTAAL geen verstand van. Ik heb wat rondgekeken op het internet en wat nagevraagd en dit is de shortlist:
    Viewsonic VP2365-LED 23" Widescreen LED Computer Monitor
    Dell UltraSharp U2410 24" Widescreen LCD Monitor
    HP / Hewlett Packard LP2475w 24" LCD Computer Display

Iemand die me kan helpen kiezen? Bij die laatste staat dat hij gekalibreerd is in de fabriek, wil dat zeggen dat ik bij die andere twee nog iets speciaals moeten kopen of moet doen om te kunnen starten?

Alvast bedankt, Veerle
    Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Re: Monitor

De HP en Dell zijn zeker aanraders.
    Maar er is ook een Dell U 2711 gecalibreerd in de fabriek en tegenwoordig soms aan zeer interessante prijs.Wat groter kan nooit kwaad.
    En verder kan je natuurlijk zelf calibreren met dit:

Aanbod bij Grobet:199 euro.
    Flickr PBase
    Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Re: Monitor

Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
      wil dat zeggen dat ik bij die andere twee nog iets speciaals moeten kopen of moet doen om te kunnen starten?
      hangt er van af... hoe belangrijk is het voor jou dat de kleuren juist zijn? op 't scherm en op de print?

hoe belangrijker dat voor jou is, hoe regelmatiger je scherm calibreert. Dat gebeurt inderdaad met een apart apparaatje en software...

ik geb ruik daar een colorvison spyder voor...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
      X