Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs geheugenkaarten (Sandisk 8GB Extreme 60MB/s)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijs geheugenkaarten (Sandisk 8GB Extreme 60MB/s)

Ik wilde me 8GB Sandisk Extreme 60MB/s geheugenkaartjes kopen en het is toch fenomenaal welke verschillen er zijn:

The usual suspects:
    Art&Craft : €69
    Konijnenberg Be: €61
    Digicamshop: €67

En dan kijk je eens bij Geheugenkaart en is dit plots amper €40 bij een "normale" prijs van €50

Ik weet wel dat er hier velen zijn die materiaal kopen bij deze man maar toch, zo'n verschil in een stom kaartje is toch frappant.
    Keuzes ....

Re: Prijs geheugenkaarten (Sandisk 8GB Extreme 60MB/s)

ik koop mijn CF meestal hier http://www.saake-shop.nl/products/Sa...nbieding!.html

Comment

Is die 60 Mb/sec. nu echt nodig?
      Kan je dat met een camera overbelasten?
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Er zijn er wel van 100 MB/s, dus vermoedelijk wel ...'t Is niet noodzakelijk een kwestie van overbelasten maar wel van de snelheid waarmee wordt weggeschreven te verhogen (en dus de tijd die nodig is om de buffer leeg te maken). Op die manier kan je soms ook de buffer een beetje groter maken, getuige de A77...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          En dan kijk je eens bij Geheugenkaart en is dit plots amper €40 bij een "normale" prijs van €50
          Zo'n beetje alle sites van geheugenkaart.be sdcard.be topfoto.be topfoto.nu ,... zijn offline... failliet?

Deze website is omwille van administratieve redenen offline. Indien u de eigenaar van deze website bent gelieve dan contact te nemen.

Ce site est déconnecté pour des raisons administratives. Si vous êtes le propriétaire de ce site s'il vous plaît communiquer avec eux.

This site is offline due to administrative reasons. If you are the owner of this website please contact us.

Diese Seite ist aus administrativen Gründen offline. Bitte kontaktieren Sie uns.
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
            Zo'n beetje alle sites van geheugenkaart.be sdcard.be topfoto.be topfoto.nu ,... zijn offline... failliet?
            Ik denk het, ik probeer ook al een tijdje op geheugenkaart.be te komen maar lukt sinds een aantal weken niet... ofwel hebben ze hun factuur van domeinnaam niet betaald ofwel gewoon failliet...

soit, ik heb vorige week in de plaatselijke Colruyt nog een SD Ultra kaartje gekocht aan €9,99 toch een paar pleuro's goedkoper dan bij deze "goedkope" webwinkel
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Ik denk het, ik probeer ook al een tijdje op geheugenkaart.be te komen maar lukt sinds een aantal weken niet... ofwel hebben ze hun factuur van domeinnaam niet betaald ofwel gewoon failliet...

soit, ik heb vorige week in de plaatselijke Colruyt nog een SD Ultra kaartje gekocht aan €9,99 toch een paar pleuro's goedkoper dan bij deze "goedkope" webwinkel
              Ondertussen netjes eentje gekocht bij de huisleverancier A&C, geheugenkaar geeft mij geen vertrouwen en bij A&C ben ik zeker van de kwaliteit en echtheid.

Comment

Bij Saake-shop.nl heb je een Sandisk SD kaart 16GB 95MB/s voor zo'n 50€.

Die staat al trots te wachten op zijn nieuwe eigenaar, de A77.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
                  +1: snelle service, soms leuke aanbiedingen en tevens ook leverancier van betrouwbare kloon accu's.
                  Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Kijk eens bij www.redcoon.be.
                    Heb er daar al meermaals gekocht en tevreden over

Mvg wingske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht

Deze website is omwille van administratieve redenen offline. Indien u de eigenaar van deze website bent gelieve dan contact te nemen.

Ce site est déconnecté pour des raisons administratives. Si vous êtes le propriétaire de ce site s'il vous plaît communiquer avec eux.

This site is offline due to administrative reasons. If you are the owner of this website please contact us.

Diese Seite ist aus administrativen Gründen offline. Bitte kontaktieren Sie uns.

verhuisd naar http://info.ricardo.ch/TopFoto

Comment

Heb op geheugenkaart.be onlangs twee CF 16 GB gekocht aan zeeeeeer lage prijs. (iets meer dan de helft in de normale shops).

Bij de bestelling werd ik doorgelinkt naar een zwitserse site. En bovenal de betaling werd verrekend in ,,,, jawel Londen.

Ik kreeg achteraf keurig bevestiging uit Londen dat de betaling werd ontvangen, en uit der Sweiss dat de bestelling werd verstuurd.

Na weekje werd alles keurig aangetekend geleverd door de belgische postbode.
                        Sindsdien geraak ik ook niet meer op hun site ????
                        Maybe was ik hun laatste klant
                        Canon EOS 5D MIV
                        https://www.flickr.com/photos/valloray/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          Is die 60 Mb/sec. nu echt nodig?
                          Kan je dat met een camera overbelasten?
                          Mijn 5d2 schiet een viertal RAW-files van meer dan 20M per seconde. Hij voorspelt met de 'Extreme 60Mb" in de sleuf een burst van 13. Na de 13-de gaat hij dus trager. Canon heeft het over 14, bij een goede kaart. Met dezelfde kaart haal ik 59 jpg's alvorens te vertragen. Pas voor de middelgrote jpg's gaat ie over de honderd in 1 ruk. Daar stopt ie met tellen.

Comment

Working...
                          X