Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Universele softbox voor low budget setup

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Universele softbox voor low budget setup

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een simpele en vooral goedkope softbox die ik universeel kan gebruiken. Ik heb namelijk als reportage-flitser een Nikon SB-700, maar werk graag met vast licht en gebruik daar 2 bouwlampen (je kent ze wel: grote, rechthoekige spots ) op statief voor om te experimenteren.

Weet er iemand waar ik een softbox met brede vatting of velcro of ... kan vinden?
    Ik kan wel wat knutselen, dus kan-en-klaar hoeft niet per se, maar ik snij niet graag in de softbox zélf natuurlijk .

Thanks!!
    Camera's: Nikon D300s & Nikon D70
    Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8
    Flash: Nikon SB-700

Re: Universele softbox voor low budget setup

Oorspronkelijk geplaatst door DeGecko Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een simpele en vooral goedkope softbox die ik universeel kan gebruiken. Ik heb namelijk als reportage-flitser een Nikon SB-700, maar werk graag met vast licht en gebruik daar 2 bouwlampen (je kent ze wel: grote, rechthoekige spots ) op statief voor om te experimenteren.
    die passen allemaal in een westcott apollo, of z'n ebay kloon... maar lang zal dat niet duren! tenzij je koude bouwlampen gebruikt...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Re: Universele softbox voor low budget setup

Zat net hetzelfde te denken, toch misschien best een brandblusser in de buurt zetten

Comment

Working...
      X