Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak met plaats voor camera, laptop en eventueel andere...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rugzak met plaats voor camera, laptop en eventueel andere...

Dag iedereen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe rugzak voor mijn camera.
    Ik heb een Canon 500D en voorlopig 2 lenzen (18-55 IS + 50mm)
    Daarnaast heb ik ook nog een flister

Mijn oorspronkelijke zak is veel te klein geworden, en ik moet vergroten. Ik had graag een rugzak gehad, waarbij ik ook mijn laptop ik kan steken. En eventueel nog wat andere dingen. De rugzak zou multifunctioneel moeten zijn. Een vast compartiment voor mijn fotomateriaal, en ook nog plaats om bvb drank/kleren/... in te steken. Dit laatste moet niet veel plaats zijn, maar zolang ik maar iets kan opbergen.

Ik heb eens rondgekeken en kwam uit op deze zak van Lowepro
    http://products.lowepro.com/product/...ck,1922,16.htm

Wat denken jullie hiervan?
    Zouden jullie andere zakken aanraden?

Bedankt!
    Gregory

Re: Rugzak met plaats voor camera, laptop en eventueel andere...

hier kan je misschien wat nuttige info vinden

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

afhankelijk van de grootte van je laptop zou ik je toch de lowepro flipside aanbevelen omdat ik weet hoe die is. Met de zak die je toont heb ik geen ervaringen.
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Als je ook een compartiment wil hebben voor kleren/drank ... dan verlies je meestal aan capaciteit voor je materiaal. Misschien is dit iets , klik.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Of kijk eens naar de nieuwe DSLR Video Fastpack AW serie :

Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Zoals Joris al zei zoek je waarschijnlijk iets in de fastpack serie!

Ik heb zelf een fastpack 350, heb ruimte voor 4 lenzen + camera + lens, laptop en ruimte voor wat picknick en dergelijke

Groot, maar tevreden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
            hier kan je misschien wat nuttige info vinden

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

afhankelijk van de grootte van je laptop zou ik je toch de lowepro flipside aanbevelen omdat ik weet hoe die is. Met de zak die je toont heb ik geen ervaringen.
            Waar steek je dan daarin de laptop, die heeft daarvoor toch geen apart vak? Ofwel moet ik mijn 400AW toch eens binnenstebuiten keren!
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
              Waar steek je dan daarin de laptop, die heeft daarvoor toch geen apart vak? Ofwel moet ik mijn 400AW toch eens binnenstebuiten keren!
              vergist van zak als je 4-5 zakken hebt ... weet je op den duur ook niet meer over dewelke je bezig bent
              Die fastpacks zien er wel dik in rode uit
              UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

http://www.cambags.com/
                Canon 7D, 1000D, G9, S95, Lumix DMC-FT1, Speedlite 580EX I & II, Benro C2691TB1
                EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
                EF 50mm f/1.4 USM, EF 70-200mm f/2.8 L IS II USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philv Bekijk bericht
                  Groot probleem bij die website: er staan veel oude modellen op, en weinig relatief nieuwe...Wat de andere merken betreft heb ik zo nog niet gekeken, maar bij Lowepro is het toch zo .
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                    vergist van zak als je 4-5 zakken hebt ... weet je op den duur ook niet meer over dewelke je bezig bent
                    Die fastpacks zien er wel dik in rode uit
                    same problem, maar mijn flipside 400AW draagt mijn voorkeur weg, ik sleur mijn laptop wel niet mee!
                    Er is trouwens een Lowepro Computrekker te koop bij "aangeboden" Daar kan wel een laptop in !!
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Hallo

Ik heb deze gekocht http://products.lowepro.com/product/...50,2087,14.htm
                      ben er dit jaar mee op vakantie geweest in amerika, Heeft een goede schouder en rug band het gewicht word goed verdeeld. Heb er kange trails gelopen en geen centje last van schouder of rug gehad. Ik had best wat mee genomen... Nikon D90, 18-105 mm lens flits SB 900, 180 mm macro, statief, accu, handboekje camera, filters, filmcamera, en nog wat klein spul om de mens te vreden te houden. Trail die we gelopen hebben duurde 5 uur. Deze rug zak kan je zo mee het vliegtuig in nemen. Je spullen zijn goed beschermt. Heb geen spijt van deze rugzak.
                      Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

Comment

Waarschijnlijk zal er zeker iets bij komen, lens, filters, enz
                        ik gebruik deze, en gemakkelijk om de vlieger te nemen.
                        We are a group of product designers and professional photographers on a mission to design and create the highest quality travel gear for the world’s Venturing Observer.

We are a group of product designers and professional photographers on a mission to design and create the highest quality travel gear for the world’s Venturing Observer.
                        Last edited by Duroc; 31 december 2011, 11:55.
                        Vriendelijke groet
                        Duroc

Comment

Working...
                        X