Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

Oorspronkelijk geplaatst door pjw Bekijk bericht
    http://www.khl-inkt.be/inkt/hervulba...nen-canon.html

patronen met een auto-reset-chip

Geen gaatjes boren, geen resetter kopen.

PJW
    ook just , maar zolang het hier goed gaat en de chip niet versleten is ga ik zo door. Daarna ga ik ook eens effe de Kempische Steenweg op.....
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pjw Bekijk bericht
      http://www.khl-inkt.be/inkt/hervulba...nen-canon.html

patronen met een auto-reset-chip

Geen gaatjes boren, geen resetter kopen.

PJW
      niet kopen, slechte service!

Bij mij werken de chips niet op mijn printer en ze reageren al maanden niet meer op mijn mails!

Comment

Ik gebruik nu dus sinds een aantal maanden een ciss systeem (Epson R2880) van smart ink met Pigment inkt en heb een foto 5 maanden voor het raam gehangen en er is geen vervaging opgetreden. De chips werken goed en het resultaat zit echt heel dicht in de buurt van het origineel.
        Bij 123 inkt was mijn foto binnen een maand verdwenen maar dat was Dye en Dye inkt kan verdampen heb ik wel eens gehoord.
        Last edited by pbase; 28 september 2012, 13:18.

Comment

Dye inkt verdampt niet maar wordt gebleekt door het UV-licht in zonlicht...

Comment

Ik heb een paar keer een foutmelding gehad met de KHL inktpatronen in mijn Epson P50.
            Maar door met een droog wattenstaafje de contactjes van de chip (printplaatje)op te blinken is dat tot nu toe opgelost.
            De foutmelding kwam dus waarschijnlijk door een slechte elektrische verbinding tussen de printer en de chip op het inktpatroon.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Ik heb een paar keer een foutmelding gehad met de KHL inktpatronen in mijn Epson P50.
              Maar door met een droog wattenstaafje de contactjes van de chip (printplaatje)op te blinken is dat tot nu toe opgelost.
              De foutmelding kwam dus waarschijnlijk door een slechte elektrische verbinding tussen de printer en de chip op het inktpatroon.
              Ook zeer belangrijk: GEEN firmware upgrades doen, als de Epson software dat aanraadt...Vaak worden alternatieve patronen met die firmware upgrades gedeactiveerd en kunnen ze niet meer gebruikt worden. Het is een kat-en-muis spel tussen Epson en de fabrikanten van alternatieve (refillable) patronen. Als het werkt, geen firmware upgrades doen.

Het grote voordeel van Epson printers is dat ze ook de kleurstofversies (dye: Claria®) zonder problemen ook met pigmentinkt kunnen werken. Hierdoor zijn de afdrukken volledig watervast en lichtbestendig. Met Canon en HP printers is dit NIET mogelijk in de kleurstofpatronen, aangezien ze met pigmentinkt in de kortste keren zullen verstoppen.
              Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Dye inkt verdampt niet maar wordt gebleekt door het UV-licht in zonlicht...
                En waar zijn die kleuren dan naar toe?
                Last edited by pbase; 1 oktober 2012, 23:09.

Comment

De gekleurde chemische verbinding reageert met zonlicht tot een kleurloze andere verbinding...

Comment

zo denk ik er ook over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                      Het grote voordeel van Epson printers is dat ze ook de kleurstofversies (dye: Claria®) zonder problemen ook met pigmentinkt kunnen werken. Hierdoor zijn de afdrukken volledig watervast en lichtbestendig. Met Canon en HP printers is dit NIET mogelijk in de kleurstofpatronen, aangezien ze met pigmentinkt in de kortste keren zullen verstoppen.
                      Ik kan hier alvast nog een tijdje verder met mijn inkt, hier lggen nog een 150 cassettes van 220 ml voor mijn Epson Stylus Pro 4000 is nog bijna 35 liter, ik denk niet dat mijn printer dat zal overleven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Ik kan hier alvast nog een tijdje verder met mijn inkt, hier lggen nog een 150 cassettes van 220 ml voor mijn Epson Stylus Pro 4000 is nog bijna 35 liter, ik denk niet dat mijn printer dat zal overleven.
                        Je moet er misschien elk jaar eens mee schudden, anders ligt de kleur op de bodem van het inktpatroon als je ze nog een aantal jaren laat liggen.
                        BD0338BE

Comment

Je moet er misschien elk jaar eens mee schudden, anders ligt de kleur op de bodem van het inktpatroon als je ze nog een aantal jaren laat liggen.
                          Ik ben ze aan het sorteren Bart, nu staan er nog een doos met 32 casettes van alle 8 de kleuren van elk vier stuks (220ml) in de garage,
                          die moeten ook nog in de kast komen, er wordt hier wel nu en dan eens een veruis van kast gemaakt, maar elk stuk voor stuk schudden zie ik niet zitten,
                          ik heb nog nooit ondervonden dat de inkt er op achteruit gaat.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Ik ben ze aan het sorteren Bart, nu staan er nog een doos met 32 casettes van alle 8 de kleuren van elk vier stuks (220ml) in de garage,
                            die moeten ook nog in de kast komen, er wordt hier wel nu en dan eens een veruis van kast gemaakt, maar elk stuk voor stuk schudden zie ik niet zitten,
                            ik heb nog nooit ondervonden dat de inkt er op achteruit gaat.
                            Het kan toch niet vriezen in die garage, want het is best mogelijk dat dat voor problemen kan zorgen.
                            BD0338BE

Comment

Het kan toch niet vriezen in die garage, want het is best mogelijk dat dat voor problemen kan zorgen.
                              Daarmee dat ik ze aan het verhuizen ben Bart, de kans is klein dat het er binnen vriest, deze garage staat wel aangebouwd aan ons huis,
                              maar is niet toegankelijk van in huis, bovendien is deze vóór en achter voorzien van sectionale poorten die soms wel eens een halve
                              dag blijven openstaan, zodat ik er gewoon tot in de tuin kan doorrijden dan kan de vorst er natuurlijk wel binnen, maar als de poorten dicht blijven,
                              heb ik het er in twintig jaar nog nooit weten binnen vriezen, zie ik meteen als ik in mijn auto stap.
                              Gewoon wat ruimte maken in mijn kast, en alles gaat er wel in.

Comment

Moderator Note: Spam gewist

Als je wat zoekt, zijn er veel alternatieven dan de originele merken hoor
                                Last edited by Laurens; 15 februari 2016, 22:55.

Comment

Working...
                                X