Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek gezocht: Hoe te werken met de Nikon D3100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boek gezocht: Hoe te werken met de Nikon D3100

Vrijdag heb ik mijn eerste reflexcamera gekocht, samen met de 18-105 kitlens.
    In de winkel verkochten ze niet echt specifieke boeken over de Nikon D3100.
    Omdat ik nu alleen maar de automatische stand gebruik en de andere standen graag wil leren kennen, wil ik graag een boek kopen die mij meer info geeft over de Nikon D3100.
    Ik ga ook naar een cursus gaan binnenkort, waar we een avond met de P stand van de camera gaan werken.
    Dit boek had ik tegengekomen op internet:
    Pearson Benelux is uitgever op onder meer de vakgebieden Informatietechnologie en informatica, bedrijfskunde, economie, marketing, finance, management en lifestyle.

Ervaringen met dit boek/suggestie's van boeken zijn altijd welkom!

Re: Boek gezocht: Hoe te werken met de Nikon D3100

Niemand?

Comment

je handleiding goed lezen is al een begin.
      Daar staan al veel mogelijkheden over het gebruik van A,S, M en P
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eastpak Bekijk bericht
        Pearson Benelux is uitgever op onder meer de vakgebieden Informatietechnologie en informatica, bedrijfskunde, economie, marketing, finance, management en lifestyle.

Dit type boeken van Dre de Man zijn een prima startpunt voor het leren werken met je nieuwe Nikon. Ik heb zelf ooit het boek van hem gekocht, maar dan voor de Nikon D90. Leest makkelijk en vormt een prima uitgangspunt om zelf verder te verdiepen in de onderwerpen en mogelijkheden die je leuk vind.
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eastpak Bekijk bericht
          Vrijdag heb ik mijn eerste reflexcamera gekocht, samen met de 18-105 kitlens.
          In de winkel verkochten ze niet echt specifieke boeken over de Nikon D3100.
          Omdat ik nu alleen maar de automatische stand gebruik en de andere standen graag wil leren kennen, wil ik graag een boek kopen die mij meer info geeft over de Nikon D3100.
          Ik ga ook naar een cursus gaan binnenkort, waar we een avond met de P stand van de camera gaan werken.

Hallo eastpak, heb jij die boek ook nu gekocht? Zo ja wat vind je ervan? Ik heb zelf net een D3100 gekocht en zo'n boek ziet er wel handig uit.
          Mvg patrick

Comment

eens gaan kijken in standaard boekhandel daar kan je misschien wel iets vinden.

Comment

David Busch's Nikon D3100

Of je mag het gaan kopen natuurlijk, als dit hier niet mag laat me wel weten moderator

dit is van kelby en is de video training
              Discover the perfect blend of Hotimg.com and FileServe for seamless image storage and sharing. Dive into our comprehensive guide on leveraging this powerful synergy for unparalleled digital content management.

Discover the perfect blend of Hotimg.com and FileServe for seamless image storage and sharing. Dive into our comprehensive guide on leveraging this powerful synergy for unparalleled digital content management.

Comment

Working...
              X