Ik heb een colormunki display gekocht maar hij wil niet werken. Ik heb de software reeds geupdated maar ik krijg de melding dat hij niet is aangesloten. Ook registreren lukt niet.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
colormunki display wil niet werken
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: colormunki display wil niet werken
neen, geenusb3 wel usb 2.
Volgens één van mijn zonen ontbreekt de driver en de standaard van windows 7 werkt niet.
Dinsdag terug naar de winkel vrees ik.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Even een vraagje vooraf?
Heb je eerst de bijgeleverde software geďnstalleerd voordat je hem aansloot op de computer. Misschien staat erop de cdrom wel de drivers die nu niet staan geďnstalleerd.
Dus eerst de software installeren daarna pas de Colormunki aansluiten.
veel succes ermee.
Comment
-
inderdaad, eerst alles geinstalleerd en dan pas aangesloten maar wordt niet gevonden of herkend.
Ook al op advies van x-rite site virusscanner uitgeschakeld, alles gedeinstalleerd, terug geinstalleerd maar zonder resultaat.Albums
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtinderdaad, eerst alles geinstalleerd en dan pas aangesloten maar wordt niet gevonden of herkend.
Ook al op advies van x-rite site virusscanner uitgeschakeld, alles gedeinstalleerd, terug geinstalleerd maar zonder resultaat.
Ben reeds van plan om ook een kalibratietoestel te kopen. Maar twijfel of het echt wel iets is die ik nodig heb.
(dus als het werkt . . . zie je veel verschil op je beeldscherm?)
Deze zou iets rond de 180,00 euro kosten niet?
Groeten Broozen@gmail.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door broozen Bekijk berichtdus als het werkt . . . zie je veel verschil op je beeldscherm?
Oorspronkelijk geplaatst door broozen Bekijk berichtDeze zou iets rond de 180,00 euro kosten niet?
Comment
-
op dit moment heb ik hem nog niet werkend gekregen, ik kan dus ook nog geen uitspraken doen over de zin of onzin van het apparaat.
Volgende week ergens zou een medewerker van Grobet langskomen om te kijken of hij hem werkend krijgt. Hij kreeg hem wel werkend op zijn pc bij Grobet, hij moest wel de achterste usb poorten gebruiken bij de voorste lukte het bij hem ook niet.
Men heeft me beloofd hem terug te nemen indien hij hem niet werkend krijgt.
Wordt dus vervolgd..Albums
Comment
-
Comment
-
kan je die ook gebruiken op een led scherm?Albums
Comment
-
Comment