Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tas

Ben op zoek naar een nieuwe fototas. Liefst een schoudertas die er nog wat goed uitziet ook. Zou hem namelijk voor meerdere doeleinden willen gebruiken.
    Momenteel is mijn oog gevallen op de retrospective 30 van Think Tank.

Niet de goedkoopste maar zou oerdegelijk zijn en hij ziet er nog goed uit ook.
    Enig idee waar ik deze zou kunnen vinden buiten konijnenberg? De afstand is namelijk toch net iets te groot. Liefst bestel ik niet online, zou hem graag eens kunnen bekijken vooraf. Zeker gezien de prijs.
    En zouden jullie mij een andere tas als alternatief kunnen aanraden?
    Wat verwacht ik
    - body, 3-4 middelgrote lenzen en wat extra's kunnen erin.
    - ziet er goed uit, namelijk te gebruiken voor cursussen e.d
    - zit makkelijk, een paar uurtjes dragen stoort niet te fel

Re: Tas

Kijk ook eens naar de Pro Messenger AW van Lowepro (www.lowepro.com/promessenger). Ook een bijzonder mooie tas (ik weet alleen niet of ze al uit zijn in België). Het materiaal dat aan de buitenkant gebruikt is, is een soort polyester dat zowel zacht zou aanvoelen en tevens waterafstotend is (net zoals alle andere tassen van dat merk).

Bij die Lowepro gaat de All-Weather Cover over de hele tas trouwens. Bij de ThinkTank blijft een gedeelte achteraan open.
    Last edited by JorisVdB; 7 december 2011, 20:30.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

even vluchtig gekeken, idd ook zeer mooie en degelijke tassen!
      lijken wat nagemaakt van de retrospective reeks

Comment

Alleen beter .

Las daarnet nog van iemand die toch naar de Pro Messenger (en dus Lowepro) overstapt, onder andere omwille van de All-Weather Cover. 'k Begrijp eigenlijk niet goed waarom ThinkTank hun raincover niet over de hele tas gaat, maar ze zullen er wel hun redenen voor hebben, zeker ?
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

lijkt idd beter
          als ik hem ergens kan vinden (en hij mijn bevalt) wordt het deze weet enkel niet waar hij te krijgen is, ben niet van plan gans het land af te rijden
          iemand enig idee regio W/0 Vlaanderen waar deze te krijgen is?

Comment

Jawel, Art & Craft vermoedelijk (Gent).

Comment

ow super! ik probeer er te raken volgende week

Comment

Net even gekeken: die staat wel nog niet op de website. 't Kan dus best zijn dat die hier nog niet uit is, alhoewel die al eind september is aangekondigd. In het VK is het van hetzelfde laken een broek (daar worden ze pas in maart officieel aangekondigd, blijkbaar ...).

Comment

oeioei ik zal best even contact opnemen voor ik langsga, alvast bedankt!

Comment

Working...
                  X