Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fietsmandje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fietsmandje

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
    Tja, je kan moeilijk zo'n cheap rst ,suntour vork een verende vork noemen
    ga eens kijken naar rock shox reba of een manitou r7 of een fox float rlt
    dan spreken we over een verende vork
    jij gaat toch ook niet spreken over een topcamera als je zo'n digitaal geval hebt van den aldi?
    Ben het op zich wel met jou eens dat er groot verschil zit in goede en slechte voorvorken. De voorvork van mijn MTB veert ook erg goed (Rock Shox Recon solo Air), maar 'k heb zo'n vermoeden dat TS geen MTB met geveerde voorvork heeft. Lets face it, op zo'n fiets ga je toch geen fietsmandje o.i.d. monteren :rolletjes: Dus die hele discussie lijkt me toch enigszins off-topic en niet zinvol voor TS.

Back on topic; Ik zou TS ook eerder aanraden om een rugtas te gebruiken. Of eventueel een Think Tank modular systeem natuurlijk. Scheelt wellicht een zweterige rug tijdens de fietstocht.
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Ik heb al meerdere keren mijn fotorugzak onder mijn snelbinder op de bagagedrager achteraan gestoken. Wel goed vastgemaakt (met een 3-4tal snelbinders), maar nog nooit problemen gehad. Zolang je alles goed vastmaakt en je tas van voldoende padding is voorzien, zouden die trillingen echt niet mogen uitmaken. JUe moet wel zien dat je spullen 'vast' zitten in je tas. Dus alle lege compartimenten opvullen bijvoorbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
        Of eventueel een Think Tank modular systeem natuurlijk. Scheelt wellicht een zweterige rug tijdens de fietstocht.
        Een modulair systeem zou misschien handig zijn, maar dan ben je wel een aardige duit kwijt...(afhankelijk van wat je allemaal koopt natuurlijk, maar toch).
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeffreyke Bekijk bericht
          het is misschien een rare vraag maar :
          weet er iemand of er een fietsmandje bestaat om je camera in te plaats ?
          moet een niet te groot mandje zijn en liefst dikke buizen die ver van elkaar zitten ....

Groetjes
          Dit is misschien wel iets voor U.
          Nikon D7000 + Nikkor AF-S DX 18-200 VR II, Nikkor AF-S 50mm f/1.8

Comment

Ik ga vaak met mijn camera en fiets op pad, Zet de kleine camera tas gewoon in mijn fietstas achterop. Nooit problemen ervaren en geen schokkenbrekers de 2 tassen vangen samen alles op neem ik aan. Ook stoepen af en op

Comment

De beste schokdempers zijn je benen.
              Op de fiets géén "mandje" dus, maar een rugzak
              Canon 7D, 1000D, G9, S95, Lumix DMC-FT1, Speedlite 580EX I & II, Benro C2691TB1
              EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
              EF 50mm f/1.4 USM, EF 70-200mm f/2.8 L IS II USM

Comment

Hallo,

Ik leg een dik kussen onder mijn fototas (van het heuptype) op de fietsdrager en ik kijk goed uit naar putten of uitstekende delen. Tot nu toe (virtueel hout vasthouden) nog geen problemen en ik doe dit al jaren zo.

mvg
                Marc
                Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                M.v.g. Marc

Comment

als de mijne met de fiets mee gaat is dat meestal gewoon in de fietstassen achteraan. Meetsal vergeet ik tijdens het rijden dan dat ik een camera bij heb tot ik hem weer eens hoor neerkomen bij het door een put rijden
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ben ook van plan mijn canon 7d mee te sleuren met de fiets. Heb zo'n snuittas gekocht die in de fietszak past. Het statief en de ev. andere lenzen kunnen mee in de andere fietstas (de lenzen in een fotoschoudertas). Hopelijk houdt de fiets het uit.

Comment

Working...
                    X