Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geo tagging hulp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geo tagging hulp

Heeft iemand ervaring met een niet-Nikon GPS voor geotagging?

Ik zoek een goedkoop modelletje (hetzij bekabeld, hetzij een los gps toestel) om mijn routes met fotos te kunnen koppelen.

Graag Jullie Advies,
    gr. A.

Re: Geo tagging hulp

Oorspronkelijk geplaatst door Alodius Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met een niet-Nikon GPS voor geotagging?

Ik zoek een goedkoop modelletje (hetzij bekabeld, hetzij een los gps toestel) om mijn routes met fotos te kunnen koppelen.

Graag Jullie Advies,
    gr. A.
    ik heb deze
    werkt naar behoren!
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik gebruik de Gisteq Phototrackr als GPS-dongle. Qua software gebruik ik myTracks en de Lightroom-plugin van Jeffrey Friedl.
      Meer details kan je hier lezen.
      Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
      Focaldesign

Comment

Hallo,
        Ik gebruik een A+ tracker, kost 50 euro op ebay en heeft als voordeel dat je een standaard batterij van nokia kan gebruiken (er zit natuurlijk een batterij bij, maar als deze ooit defect geraakt...)
        het ding heeft bluetooth en kan alles wat je nodig hebt, er is software bij dat ook onder Win7 werkt,
        (GPS Photo Tagger) en verder gebruik ik als software Geosetter. het heeft een mini-USB aansluiting voor koppeling met de PC en om op te laden, (je kan een GSM lader met mini-USB gebruiken om op de laden) Hier staat nog wat info
        mvg

Comment

Working...
        X