Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: statief

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Waar heb je dat statief voor deze prijs gevonden ?

Hele vriendelijke mensen, heb hem daar opgehaald.
    Op mijn gemak even de 3530 en 3541 mogen vergelijken.
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
      Proficiat met je aankoop, je gaat er hopelijk jarenlang plezier van hebben! In combinatie met welk balhoofd denk je dit te gebruiken?
      Voorlopig gebruik ik even de RT-1 van redged van mijn oude statief (weet ut, geen gezicht) maar ik ben aan het zoeken naar een fatsoenlijke kop.
      De Markins Q3 lijkt me wel wat, maar ik ben nog aan het rondkijken.

Comment

De Markins Q3 ("Emile") is een uitstekende keuze. Zowel mijn vrouw als ik gebruiken er nu eentje op onze Manfrotto 190CXPro4; handig, en licht en dus vlot om mee te nemen. Wij houden onze zwaardere statieven (mijn alu Manfrotto 055XProB -voorlopig zonder kop- en mijn vrouw haar carbon Gitzo GT3530LS met die stevige RRS BH-55 kop) voor onze "binnenactiviteiten" op de zolder.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Fijn om te horen dat de Q3 goed bevalt.
          Ik kwam in een duitse test ook nog de Sirui K20x tegen, die zou ook goed zijn, en prijstechnisch wel heel aantrekkelijk (120 euro), heeft iemand daar ervaring mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
            Fijn om te horen dat de Q3 goed bevalt.
            Ik kwam in een duitse test ook nog de Sirui K20x tegen, die zou ook goed zijn, en prijstechnisch wel heel aantrekkelijk (120 euro), heeft iemand daar ervaring mee?
            Ik heb de Sirui K30x, de grote(re) broer en ik ben daar zeer tevreden van. Hij houdt zonder problemen mijn 450d+grip+430exii+Sigma 400mm f5.6 vast zonder creep (ook niet bij het vastzetten).
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
              Ik heb de Sirui K30x, de grote(re) broer en ik ben daar zeer tevreden van. Hij houdt zonder problemen mijn 450d+grip+430exii+Sigma 400mm f5.6 vast zonder creep (ook niet bij het vastzetten).
              Bedankt, heb ook de K30x aangeschaft, helaas nog geen tijd gehad om hem goed te testen.

Comment

Working...
              X