Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke portable HD???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke portable HD???

Ik zou graag een protable HD kopen.

Ik wil
    - 1TB
    - stevig
    - betrouwbaar

Ik heb nu een western digital mybook, en daar ben ik ook wel tevreden over.

eventueel dacht ik aan
    iomega ego portable
    my passport van WD
    lacie rugged?

Ik heb geen usb 3.0, dus misschien handig als het een HD is die firewire heeft? of is dit niet noodzakelijk?

En waar koop je zoiets? Gewoon de goedkoopste zoeken met tweakers pricewatch?

Alle tips zijn dus welkom

PJ
    Website

Re: welke portable HD???

Als dit niet dringend is, zou ik nu even wachten... De prijzen van harddisks zijn de afgelopen maand zot gestegen, een verdubbeling of zelfs verdrievoudiging is geen uitzonderlijkheid meer.
    De reden zijn de overstromingen in Taiwan, en zolang de productie de vraag niet volgen kan, zal de prijs wel hoog blijven... Kun je wachten tot begin volgend jaar, raad ik je dit wel aan...
    Anders kun je best inderdaad bij tweakers pricewatch de bestekope zoeken van het model dat je wilt. Ikzelf ben fan van Western Digital, en Seagate.

Groeten
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

Re: welke portable HD???

Met wat geluk kan je er nog eentje vinden aan de "oude prijs", wacht dan niet af, maar neem ze meteen mee als je er eentje nodig hebt.
      Ik denk dat er eigenlijk niet zoveel verschil is tussen die merken, met elke harde schijf moet je wat geluk hebben.

Het grootste probleem van externe harde schijven is dat ze in een heel kleine behuizing zitten waarin ze de warmte maar moeilijk kwijt raken. Als zo'n schijf hard moet werken, dan is er een grotere kans dat ze vroegtijdig stuk gaat door een te hoge temperatuur.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Working...
      X