Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Nikon EN-EL15 accu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijs Nikon EN-EL15 accu

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
    Bij een kloon is het altijd gokken...
    Heb er nu ook 2 (niet voor de D800E, want daarin steek ik die niet), maar voor de V1 en D7000.
    waarom niet in de D800E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
      Kost hier 'slechts' 25,99£, gratis verzonden en 100% origineel

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...seller=&sr=1-1
      Als ik de reacties van kopers lees, toch niet zo origineel.
      Groetjes,
      Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        waarom niet in de D800E
        Dat ik niet wil dat mijn toestel potentieel problemen krijgt. (een V1 of D7000 zou nog niet zo erg zijn, maar mijn werkpaard krijgt werkvoeder)
        Reden dat die er niet in gaan is dus beschreven eronder.

Je hebt altijd voorstanders en tegenstanders van klonen, na lang tegenstander te zijn toch geprobeerd (zonder succes) en nu opnieuw tegenstander. Ik gebruik die 1e wel nog in de V1, al wordt die nu ook niet vaak meer gebruikt nu ik de Lumia 1020 heb (voor actie in een klein pakket grijp ik toch wel nog steeds naar de V1).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Als ik de reacties van kopers lees, toch niet zo origineel.
          Nadeel bij het reviewsysteem van Amazon is dat er meerdere verkopers zijn van dit product en dus zijn er ook veel reviews die betrekking hebben op al deze verkopers. De omschrijving beweert dat het een '100% genuine' product is, wil je echter zeker zijn, koop dan enkel van Amazon zelf. De prijs is dan wel 51,71£, hetgene nog altijd minder is dan alle andere (web)shops.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
            Dat ik niet wil dat mijn toestel potentieel problemen krijgt. (een V1 of D7000 zou nog niet zo erg zijn, maar mijn werkpaard krijgt werkvoeder)
            Reden dat die er niet in gaan is dus beschreven eronder.

Je hebt altijd voorstanders en tegenstanders van klonen, na lang tegenstander te zijn toch geprobeerd (zonder succes) en nu opnieuw tegenstander. Ik gebruik die 1e wel nog in de V1, al wordt die nu ook niet vaak meer gebruikt nu ik de Lumia 1020 heb (voor actie in een klein pakket grijp ik toch wel nog steeds naar de V1).
            Ok, dat weten we dan ook weeral

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
              Nadeel bij het reviewsysteem van Amazon is dat er meerdere verkopers zijn van dit product en dus zijn er ook veel reviews die betrekking hebben op al deze verkopers. De omschrijving beweert dat het een '100% genuine' product is, wil je echter zeker zijn, koop dan enkel van Amazon zelf. De prijs is dan wel 51,71£, hetgene nog altijd minder is dan alle andere (web)shops.
              Ok, bedankt voor je uitleg.
              Groetjes,
              Dominic

Comment

Working...
              X