Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strobist kit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• strobist kit

Hallo,

Ik ben van plan om op korte termijn een Nikon SB-900 flits te kopen. Nu was ik aan het kijken bij foto Rubens en daar verkopen ze ook een pakket waar een strobist kit bij is. Is dit iets handig? Heeft iemand hier al ervaring mee?
    Ik weet niet of het er iets toe doet maar ik doe vooral portretfotografie.

Hier is de link:
    http://shop.fotorubens.be/falcon-eye...strobist-kit-6

Alvast bedankt.
    Gr,
    Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Re: strobist kit

Softbox/beautydish is imo niet de moeite.
    Snoot, grid en diffuserbol...is nog nuttig.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Heeft er iemand nog andere opmerkingen hierover?
      Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stessel Bekijk bericht
        Heeft er iemand nog andere opmerkingen hierover?
        ja, de naam alleen al is bedriegend... strobist kit beweren ze, terwijl ze de elementen boven op een flash op de camera zetten...

hier vind je een strobistkit

verder... volg ik Paly in z'n commentaar... maar wil daarbij nog opmerken dat ik een snoot en grid voor enkele €'s zelf kan maken... en daarenboven dan nog beter ook!
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Heb deze kit toen aangekocht voor mijn 580 EX II omdat ik een kleine beautydish wou gebruiken voor een huwelijk, en de prijs van alles samen was maar iets meer dan de dish alleen (wel van een ander merk)

De snoot heb ik al meerdere keren gebruik met de grids die erbij zitten, de dish ook dus. De grote grid, enkele keren; barndoors ,softbox en bol tot op heden niet.

Maar voor het prijsverschil tegenover losse stukken, kan het geen kwaad als het ergens blijft liggen i.m.o..

Je weet nooit of het eens in de toekomst nodig hebt. En zoveel plaats neemt het niet in (http://users.telenet.be/althing/allerlei/04.jpg)
          Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

Comment

Working...
          X