Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screen Protector

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Screen Protector

Hallo,

Ik heb een nieuwe D3100 gekocht, maar de folie op het display komt eraf.
    Waar kan ik een kapje ofzo vinden om over dat display te zetten.
    Heb al gekeken op het net, maar ik vind enkel van die rollen folie..

Grtz..

Re: Screen Protector

In GSM-winkels, mediamarkt, enz... vind je wel universele stickers.(op maat te knippen,echt voor scherm)
    Ik heb al gehord van firma's die het op maat maken en het via de post opsturen.(ietsje duurder dan universele stickers), maar ken geen namen.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Deze vind ik heel goed :

ZAGG Brands creates tech accessories that fit your lifestyle—screen protection, tablet and iPad keyboards, power banks, protective smartphone and iPhone cases, and more. Free shipping where available.

(Zelfs als je LCD vanop een meter hoogte op een stuk rots terecht komt, blijft hij nog zonder schrammetje.)

En Giottos "Aegis" zijn de beste vind ik :

Ik weet niet of de bescherming tegen een stevige klap even goed is als bij Inv. Shield, maar met hierbij wordt het LCD-beeld wel zo goed als niet beďnvloedt.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ben zelf heel tevree met deze van GGS.
        http://www.cameratools.nl/accessoire...acl-nikon-d90/
        grt dennis..
        Groetjes Dennis.
        D90 met wat Nikon glas.

Comment

Van de CGS was ik helemaal niet tevreden. Hard gelaagd glas, dat op twee camera's toch wel snel gebroken was en moeilijk en gevaarlijk voor je vingers. Met die DA-products nooit een probleem gehad, maar die hadden weer die vervelende opplak kleefstrookjes, die op de CGS al zitten.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Verplaatst naar geschikter forum
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

M.i. heb je dat niet nodig.
              Je bent sowieso toch zuinig op je camera en lens, ben je van zin je camera te gebruiken voor "gooi en smijt werk" helpt zo'n plastiekske ook niet.
              Die beschermdingen zijn enkel gemaakt om geld uit je zakken te halen.
              Just my 2 cents
              Nikon D5100 + 18-105mm VR
              Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                Je bent sowieso toch zuinig op je camera en lens,
                Je hebt geen ritsen in je jas, geen knopen in je overhemd en geen eventuele ongelukjes? Maar of je echt iets nodig hebt? Sinds het gedoe met de CGS heb ik er niks meer op zitten en wat krasjes op het display, maar het vet geeft meer problemen iedere keer.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik gebruik een iphone screen protector bijgeknipt, op ebay gekocht voor nog geen euro. Is makkelijk verwijderbaar zonder lijmresten.

Comment

Ik heb een GGS screenprotector glaasje op mijn D90.Ook op het bovenste display. Is wel even priegelen om het perfect aan te brengen, maar zit er nu ruim een jaar op en nog steeds geen krasje te bespeuren op de protector (gehard glas). Ben er echt tevreden over.
                    Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Je hebt geen ritsen in je jas, geen knopen in je overhemd en geen eventuele ongelukjes?
                      Ja hoor, en ik heb ook borduurschade op mn 18" velgen. Parkeer ik daarom mn wagen in onze garage en gebruik ik die niet? Gebruik ik mn nokia 5800 daarom niet?
                      NEEN, ik gebruik alles waarvoor ik het koop. Ik heb mn 5800 3 jaar, weet je hoeveel krassen er op het touchscreen zitten? 0,0000000 en die "vliegt" in mn vrouw haar sjakosse, en overal waar ik mn gsm wil bij me hebben en gebruiken!!!
                      Je kan je wagen, camera, lenzen, broeken en schoenen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn zonder ze te MISBRUIKEN. Heb je beschermingen nodig die anderen niet nodig hebben misbruik je je materiaal blijkbaar maar gezien jou reactie zal je mijn ongelijk wel bewijzen...
                      Zoals steeds, just my 2 cents
                      Nikon D5100 + 18-105mm VR
                      Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Ik gebruik beroepsmatig (bouwkundig expert) een Nikon P5100 en heb geen schermprotector.
                        De P5100 hangt nu al enkele jaren aan mijn nek en zwiert van links naar rechts, vliegt in mijn tas, enz.. en ik moet zeggen dat het schermpje er nog bijzonder goed uitziet.
                        Beresterk zijn die schermpjes volgens mij.

PS: privé heb ik een Panasonic LX3 waar ik een beschermfilm op het scherm gekleefd heb en die blaasjes storen mij, vooral dan als de zon op het scherm schijnt. Denk dat ik het er af ga gooien.

Senn.

Comment

Ja hoor, en ik heb ook borduurschade op mn 18" velgen. Parkeer ik daarom mn wagen in onze garage en gebruik ik die niet? Gebruik ik mn nokia 5800 daarom niet?
                          NEEN, ik gebruik alles waarvoor ik het koop. Ik heb mn 5800 3 jaar, weet je hoeveel krassen er op het touchscreen zitten? 0,0000000 en die "vliegt" in mn vrouw haar sjakosse, en overal waar ik mn gsm wil bij me hebben en gebruiken!!!
                          Je kan je wagen, camera, lenzen, broeken en schoenen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn zonder ze te MISBRUIKEN. Heb je beschermingen nodig die anderen niet nodig hebben misbruik je je materiaal blijkbaar maar gezien jou reactie zal je mijn ongelijk wel bewijzen...
                          Wat een onzinb antwoord, je heb een jas met rits en je camera om je nek en dan gebruik ik de camera voorwat die bedoeld is: foto's maken en toch kan de rits krassen veroorzaken op het display.

Geen krassen in een touchdisplay->geloof je het zelf of gaat die altijd in een hoes? Maar dan gebruik je hem niet waarvoor die gemaakt is->gemak.

Comment

Je bent sowieso toch zuinig op je camera en lens, ben je van zin je camera te gebruiken voor "gooi en smijt werk" helpt zo'n plastiekske ook niet.
                            Die beschermdingen zijn enkel gemaakt om geld uit je zakken te halen.
                            Just my 2 cents
                            Als ik op een van mijn eerdere toestellen geen Inv. Shield had gehad, dan was het LCD-scherm heel waarschijnlijk perte totale geweest. En niet door smijtwerk.
                            Heeft niets met geld uit de zakken te maken. Gewoon gezond verstand. Dat LCD-scherm is me meer waard dan de paar dollar die zo'n bescherming kost. En de herverkoopwaarde van een toestel met glanzend krasloos LCD-scherm is ook hoger.
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Heb je beschermingen nodig die anderen niet nodig hebben misbruik je je materiaal blijkbaar maar gezien jou reactie zal je mijn ongelijk wel bewijzen...
                              Als je toestel er evenveel clicks op zitten heeft als mijn a700's, dan zullen we de schermpjes misschien eens vergelijken. Ik vermoed dat er een verschil zal zijn, tenzij je er stiekem toch bescherming op gaat hangen .
                              Just my 2c .

Comment

Working...
                              X