Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar vind ik filmrollen voor oude analoge camera?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar vind ik filmrollen voor oude analoge camera?

Hoi,

Ik heb zopas een oude Yashica B gekregen. Weet iemand waar in België daar nog filmrolletjes voor gekocht kunnen worden? 120mm denk ik.
    Dank voor de hulp.

Re: Oude analoge camera

Ik koop de mijne bij grobet maar denk dat elke 'betere' fotozaak nog wel 120 film verkoopt
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Re: Oude analoge camera

Niet echt het juiste topic he...
      http://gijscollet.wix.com/photography

Comment

Waar vind ik filmrollen voor oude analoge camera?

[Mod-LesC]Juiste topic, hoe bedoel je? Omdat wij een digitaal forum zijn? D'er zijn er hier wel meer die met analoog flirten (al haal ik daarmee misschien de woede van vele enthousiaste "analoge" fotografen op m'n hals).
        Ik heb de topic verplaatst van Camera's naar Accessoires, omdat ik ook niet goed weet waar dit onderwerp precies thuishoort. Heb ook de titel enigszins aangepast.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Re: Waar vind ik filmrollen voor oude analoge camera?

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          [Mod-LesC]Juiste topic, hoe bedoel je? Omdat wij een digitaal forum zijn? D'er zijn er hier wel meer die met analoog flirten (al haal ik daarmee misschien de woede van vele enthousiaste "analoge" fotografen op m'n hals).
          Ik heb de topic verplaatst van Camera's naar Accessoires, omdat ik ook niet goed weet waar dit onderwerp precies thuishoort. Heb ook de titel enigszins aangepast.[/Mod]
          Ik bedoelde eigenlijk foute plaats van topic
          Met het topic zelf is uiteraard niks mis! Ik ga zelf ook weer naar analoog overstappen binnekort
          http://gijscollet.wix.com/photography

Comment

fotoshop te Gent

Comment

welke omgeving?

hier in diest ook gewoon te krijgen bij foto guy meurs

de meeste foto zaken zullen nog wel 120 film liggen hebben. Ik hoop dat er al een leeg spoeltje bij is, anders ben je met alleen een filmpje niet veel... vraag dan ineens een tweede spoeltje bij de fotograaf, als je HEEL VEEL GELUK hebt heeft hij dat ook liggen...

Tom
              De gustibus et coloribus non est disputandum
              Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

zit zo'n leeg spoeltje niet in de camera zoals bij 35mm film of hoe werkt dat?

Comment

Hoi,

Dank voor de reacties en mijn excuses als het niet onder de juiste topic stond. Ben nogal nieuw met het hele Forum gebeuren.
                  Ikzelf ben van Gent dus zal eens kijken bij fotoshop gent.

S.

Comment

Working...
                  X