Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digicamshop.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digicamshop.

Heeft iemand ervaring van aankopen te doen op internet via digicamshop?

Hallo,
    Ik heb daar paar maanden geleden een Nikon sb-900 besteld. Die had ik s'avonds rond 8u besteld en had ik de dag nadien s'morgens al om 11u. Dus ik kan zeker positief zijn over de levering. De prijzen zijn wel iets duurder dan bij andere webshops.

Comment

Re: Digicamshop.

Heb daar reeds vanalles besteld, nog nooit problemen mee gehad. Coolblue is zeker betrouwbaar.

In principe als je voor 22 uur besteld heb je het de volgende dag reeds in huis en gratis levering.
      Heb eens om 21.55 besteld, volgende dag om 9.10 ging de bel reeds.
      Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

Comment

Hey,

hier ook een tevreden klant maar zoals gezegd iets duurder dan andere webshops dus daarom ga ik er alleen als zij het echt binnen hebben.

grtz
        http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

Comment

scherpe prijzen, mss dat ze nog scherper kunnen maar dat kan altijd natuurlijk alst van ons afhangt

degelijke service, altijd correct geleverd idd, zelfs via vooruitbetaling, al verschillende malen er iets gekocht, paar gsm's, laders, gps-toestellen

hier ook een tevreden verkoper
          Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Vrijwel al mijn spullen komen van Coolblue, thuislevering en winkelaankoop.
            Steeds in orde met de levering, competente verkopers die hun tijd nemen, niets op aan te merken en het prijsverschil is ( vind ik ) miniem.
            Ik verkies een internetshop waar je ook in de winkel terecht kunt.

Heb wel gemerkt dat de winkel op de Ankerrui ( Antwerpen ) werkt als een autoverdeler / garage : perfecte service in de verkoop maar de probleemgevallen voor teruggave en herstelling ( soms ontevreden klanten ) worden in een " salon séparé " afgehandeld. Verkoopsstrategie misschien, in elk geval werd ik ( persoonlijk ) in die tweede plaats ook correct behandeld.
            Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

ik koop regelmatig bij vandenborre , je moet enkel een winkel zoeken met de laagste prijs en dan krijg je het aan dezelfde prijs.

Comment

Vraagje François :
                Mag dat een internetwinkel zijn ?
                Thx
                Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zoltan Bekijk bericht
                  Vraagje François :
                  Mag dat een internetwinkel zijn ?
                  Thx
                  Het mag een internetshop zijn maar ze moeten ook een winkel hebben zoals digicamshop.
                  ik heb zo een pc van hp deze week gekocht een HPE h8-1050be deze stond bij la systems 1561 euro en bij vdb 1799 en heb dus 230euro korting gehad .Ik heb zo een compactcamera'tje gekocht en een plasma tv .En vdb is bij ons om de hoek.Het kost je enkel wat zoekwerk.

Comment

@François01: Ik had gelezen in het brochuurke van vandenborre dat de winkel 20km van hun moet gelegen zijn maar is het 20km vanwaar je gekocht hebt of 20km van gelijk welke vdbwinkel?

Want had onlangs via men werk een 7D aangekocht omdat men werk het via geen andere winkel wou doen daarmee kwam het wat duurder uit maar er zijn niet direct andere winkels in die straal van 20km die goedkoper zijn...
                    Dermee mocht het 20km van gelijk welke vdbwinkel zijn zou het wel ideaal zijn!

grtz
                    http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

Comment

De zaken die ik vernoemde zijn meer dan 20km van de winkel verwijderd en daar hebben ze nog nooit iets van gezegd .Je kan je lagere prijs melden op de website van vdb en dan krijg je een bevestigingsmail die je kan meenemen naar de winkel en alles is ok.laagste prijsgarantie zit hun blijkbaar zeer hoog.

Comment

Die 20km regel hangt van winkel tot winkel af. Bij de ene zien ze het door de vingers, bij de andere weer niet.

Comment

heb 2 keer besteld bij Digicamshop. Goede service. Correcte prijs. Ze hebben wel niet altijd alles op winkelvoorraad, daarmee dat ik nu naar andere winkels ga omdat m'n fotografiemateriaal nu veel uitgebreider is en altijd wil testen...

de gratis levering is erg interessant en heel erg snel!
                          De verkopers in de winkel zijn wel geen fotografiekenners...
                          * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Working...
                          X