Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tassen

ik ben nog opzoek naar een tas voor mijn camera (canon eos 550D) en voor mijn statief manfrotto MKC3-H01

ik had hier in gedachte:

- Benbo Trekker Draagtas

maar heb geen idee of mijn statief hierin zou passen, of weten jullie een andere tas voor mijn statief?

& voor mijn camera:
    Canon Custom Gadget Tas 100EG of zou de
    Canon Deluxe Gadget Tas 10EG beter voor mijn camera met 2 lensen zijn?

Re: tassen

afmetingen statieftas: (L x B x H) 863 x 152 x 127mm
    men neme een meter, men meet het statief volledig ingeklapt en men vergelijkt

maar je spreekt over zowel een tas voor je toestel + lens(zen) en statief

lijkt het je dan mss niet praktischer om een rugzak te kopen of dergelijke met statiefbevestigingsmogelijkheid
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Re: tassen

Vertel eerst eens welke lenzen je erop gebruikt, op die 550D.

Eentje waarop je makkelijk een statief kan bevestigen, zijn de Pro Runner AWs van Lowepro. Bij de drie kleinste (200/300/350 AW) is dat een flap onderaan waarin je het statief steekt, en die je met die clips bovenaan nog twee keer vastmaakt. Bij de 450 AW is het een apart stukje dat je via het SlipLocksysteem (zo lijkt het toch) vastmaakt onderaan je tas. Die 350 AW is ook niet té groot en toch comfortabel (heeft een heupriem, zodat het gewicht verplaatst wordt en niet op je rug en schouders zit). De 450 AW is wat groter, maar tenzij je een paar grote lenzen hebt ofzo zou ik om te beginnen naar de 350 AW kijken .
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
      X