Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo RF-603

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Yongnuo RF-603

Is de Yongnuo RF-603 bruikbaar als remote shutter trigger (bulb mode dus) of zijn er betere opties?
    De reden voor mn vraag is omdat ik een 4 transceivers set zou kopen, zodat ik voorzien ben als ik in een jaar of zo met off camera flashes start.
    Ondertussen kan ik een van de Yongnuo RF-603 transceivers gebruiken als shutter trigger zonder binnen een jaar extra kosten te moeten maken.
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Re: Yongnuo RF-603

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
    Is de Yongnuo RF-603 bruikbaar als remote shutter trigger (bulb mode dus) of zijn er betere opties?
    er zijn zeker en vast betere opties... de RF603 heeft geen goede bulb mode... daarvoor is de cactus v5 best geschikt...
    maar mijn voorkeur vandaag gaat uit naar de phottix strato II

click
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Bedankt voor je input
      Als bulb trigger is er blijkbaar geen enkele uit je link echt bruikbaar (uitgezonderd de V5 maar die kost wel een stuk meer), inclusief mn eerste idee, een knopje 5 seconden of 30 minuten inhouden afhankelijk van de situatie, is niet echt een optie.
      Om dat ik veel vanaf statief wil werken is dat belangrijk, dus zoek ik nog wat verder, en wacht op de mening van anderen.
      Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
        Bedankt voor je input
        Als bulb trigger is er blijkbaar geen enkele uit je link echt bruikbaar (uitgezonderd de V5 maar die kost wel een stuk meer), inclusief mn eerste idee, een knopje 5 seconden of 30 minuten inhouden afhankelijk van de situatie, is niet echt een optie.
        Om dat ik veel vanaf statief wil werken is dat belangrijk, dus zoek ik nog wat verder, en wacht op de mening van anderen.
        de V5 is toch niet duur?
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Niet echt duur, dat weet ik wel, maar dubbel zo duur als de 603. Ik heb nog maar net een D5100 + 18-105 + extreme pro 16GB + hoya pola pro + nikon cf-eu04 gekocht, en ik zou nog graag nog een remote trigger kopen alsook een tripod.
          Ik moet met andere woorden alles nieuw kopen omdat ik een beginner ben, en ik wil mn vrouwtje ook nog te vriend houden

Comment

Working...
          X