Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fototas

Hey

Ik ben op zoek naar een nieuwe fototas of een goede oplossing voor deze zaak.
    Ik houd me vooral bezig met concertfotografie waaronder ook festivals behoren. Ik werk voor een site dus zij willen de foto's zo snel mogelijk hebben dus probeer ik ze te bewerken ter plaatsen, tussen de optredens in. Maar ik heb een Lowepro Pro runner 200Aw waar al mijn materiaal in kan, behalve een laptop. Hoe lossen jullie dit op? een 2e rugzak voor de laptop of een tas waar camera + de rest en de laptop in kan?

Groeten Jente

Re: Fototas

Ik heb een Think Tank Urban Disguise 50 voor als de laptop per sé mee moet. Dit is een fantastische tas waar heel erg veel materiaal in kan. Zelfs te veel want als je ze volpropt met fotomateriaal en dan nog eens een laptop erbij begint deze nogal door te wegen. Echter als je je laptop ergens veilig kan leggen uit de tas is dit de ideale oplossing. De tas werkt heel gemakkelijk tijdens het fotograferen.
    Er hangt natuurlijk wel een stevig prijskaartje aan maar als je kijkt naar de manier van afwerking is de tas deze prijs wel waard.

Grt
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

'k heb een thinktank retrospective 30, past perfect voor een MacBook Air

Ge kunt ook gewoon in JPEG schieten en meteen de foto's afgeven
      Heb er nog al van gehoord. Ge krijgt een memory card, volschieten en op't einde afgeven.
      Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
      website: http://www.hung.be
      facebook - Instagram

Comment

Hey merci alvast
        Dat merk "thinktank" had ik trouwens nog niet van gehoord, maar ziet er wel goed uit.
        De prijs is niet van de laagste, maar dat is meestal wel met tassen. Ben er nog niet echt uit, maar een schoudertas is inderdaad al makkelijker dan een rugzak voor lenzen te wisselen en voor tussen het publiek te lopen.

Groeten Jente

Comment

van caselogic heb je ook tassen waar achterin een macbook pro 15 in past en allerlei lenzen afgesloten in ''hokjes'', hij kan afgesloten worden zodat niemand bij de ritsjes kan!

Comment

Kijk zeker bij de Lowepro Pro Runner 350 AW en 450 AW. Die zijn perfect hiervoor .

Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

heb zelf een tweetal Crumplers, de Daily 750 XL en de 390, beide zijn voorzien van vldoende ruimte in de hoofdvakken en daarbij nog een aparte ruimte om een laptop mee te nemen, de grote kan ruim een 17inch mee, de kleinere een 15 inch.

Dus zou zeggen kijk eens bij Crumpler.

Voordeel is tevens dat deze tassen snel toegankelijk zijn vanwege een klitteband sluiting, tevens kan dit ook als nadeel werken, vanwege het geluid wat dit geeft.
              Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Ik gebruik Lowepro Computrekker. Er is een kleinere zowel als een grotere "plus"-versie.
                Prima tassen. In beide past een 17" pc.
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik heb ook de Lowepro CompuTrekker AW...Maar die zijn vervangen door de Pro Runner AW-serie, waarnaar ik hierboven verwees .

De CompuTrekker AW z'n opvolger is de Pro Runner 350 AW, de CompuTrekker Plus AW z'n vervanger is de Pro Runner 450 AW .
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
                  X