Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deffecte phottix S350 batterijgrip

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deffecte phottix S350 batterijgrip

Ik had mijn camera meegenomen op kamp vorige week met alles er op en er aan natuurlijk. Nu ging en we op uitstap en wou ik hem in een snuittas steken zodat ik nog een extra rugzak kon meenemen ipv enkel mijn cameratas. Mijn camera past echter niet in deze snuittas als de grip er aan hangt.
    Ik heb dus de grip losgekoopelt (hem eerst via de knop uitgeschakeld, losgedraaid en uitgehaald) en hem daarna in mijn rugzak gestoken. De rugzak is die dag niet verplaatst geweest en heeft heel de tijd gewoon op de tafel gestaan tot de volgende ochtend toen ik de grip er weer opgevezen heb (Ingestoken, batterijen ingedaan, knopje op aan gezet).

Camera aanzetten was geen probleem, mijn batterijen geven contact en werken zowel afzonderlijk als samen.
    Maar mijn shutterbutton, noch scrolwiel, noch av noch ael butten werken.

Heeft er iemand een idee waaraan dit kan liggen (ik gok de aan-/uitschakelaar) en hoe ik dit kan oplossen?
    Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

Re: Deffecte phottix S350 batterijgrip

Heb hem eens opengevezen en alle contactjes eens proper gemaakt. Hij werkt weer nu!
    Dit topic mag dus gesloten worden
    Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

Comment

Working...
    X