Deze heb ik vrijdag aangeschaft maar blijkt niet te werken of ik heb mijn instellingen niet correct op mijn d7000.
Bij het opstarten zie ik naast zoom het brandpunt dat mooi verandert bij zoomen doch na enkele seconden komt er naast de zoom indicatie op de flits i.p.v het brandpunt getal, 2 verticale streepjes, maar ik kan nadien het brandpunt niet meer zichtbaar aanpassen de streepje blijven steeds flikkeren.
Het toestel flits wel bij deze, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Als ik de sb-600 terug opstart krijg ik terug het bovenstaande.
De batterijen zijn op volle capaciteit.
Ik heb vandaag gebeld naar photohall maar de verkoper zei eerlijk dat zijn kennis maar magertjes was over deze combinatie.
Kan er iemand mij op weg helpen bij dit euvel, of is er een mankement aan de flits ?
Bij voorbaat dank.
Bij het opstarten zie ik naast zoom het brandpunt dat mooi verandert bij zoomen doch na enkele seconden komt er naast de zoom indicatie op de flits i.p.v het brandpunt getal, 2 verticale streepjes, maar ik kan nadien het brandpunt niet meer zichtbaar aanpassen de streepje blijven steeds flikkeren.
Het toestel flits wel bij deze, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Als ik de sb-600 terug opstart krijg ik terug het bovenstaande.
De batterijen zijn op volle capaciteit.
Ik heb vandaag gebeld naar photohall maar de verkoper zei eerlijk dat zijn kennis maar magertjes was over deze combinatie.
Kan er iemand mij op weg helpen bij dit euvel, of is er een mankement aan de flits ?
Bij voorbaat dank.
Comment