Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe CF kaarten DURACELL

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe CF kaarten DURACELL

Ik heb deze getest! en is goed tot zeer goed bevonden is een pak goedkoper maar weet niet hoelang ze zal meegaan.

Hieronder de site : Prijs voor deze PRO 16GB 90mb/s = 49€

http://www.opus.nl/Duracell-CF-Pro-P.../d/foto/17467/
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Re: Nieuwe CF kaarten DURACELL

Mooie prijs voor een 90mb/s kaartje. Betaal je bij Sandisk heel wat meer voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht

wat zijn de verzendingskosten?
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Antwoord: Leveringen in Nederland:
        Bij bestellingen boven 120 EUR leveren wij gratis, u betaalt dus geen verzendkosten.
        Bij bestellingen onder 120 EUR bedragen de verzendkosten 4,95 EUR.

Wij leveren niet naar Belgie

Comment

Dit is eigenlijk een Dane-Elec dacht ik.
          Van de Sandisk is in elk geval getest dat de minimum aangehouden schrijfsnelheid tegen de 60 MB/s aan zit samen emt de Lexar. De anderen gaan naar 50 MB/s of minder. Niet altijd nodig, maar soms... (denk dan aan een 7D met 18MP en 8fps).

Iemand enig idee van de prestaties? Prijs is in elk geval wel ok.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

Comment

das wel idd nie duur als ze dan ook nog eens idd de betere snelheden behalen

bestaan ze ook in kleinere sizes?

als je 3 van die kaartjes besteld, zit je in ieder geval al boven de prijs dat je nog verzending zou moeten betalen
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
              das wel idd nie duur als ze dan ook nog eens idd de betere snelheden behalen

bestaan ze ook in kleinere sizes?

als je 3 van die kaartjes besteld, zit je in ieder geval al boven de prijs dat je nog verzending zou moeten betalen
              bestaan ook in 8GB... maar deze prijs is wel scherp, elders zijn ze duurder.
              www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                bestaan ook in 8GB... maar deze prijs is wel scherp, elders zijn ze duurder.
                ik heb ze gezien

lijkt me wel iets, je hebt goedkopere van kingston (rond de 20 euro) maar dit zijn dan maar 133x
                Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                  Niet altijd nodig, maar soms... (denk dan aan een 7D met 18MP en 8fps).
                  Ik denk dan: wat is de schrijfsnelheid van de 7D???????
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

De maximale schrijfsnelheid heb je waarschijnlijk alleen maar nodig als je filmt in de hoogst mogelijke resolutie en beeldkwaliteit.

Voor 8 foto's per seconde kom je doorgaans ruim toe met het buffer-geheugen van de camera, tenzij je de ontspanknop echt heel lang ingedrukt houdt. De processor moet ook nog de tijd krijgen om de beelden te verwerken...
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Ik denk dan: wat is de schrijfsnelheid van de 7D???????
                      Als je een Nikon hebt, moet je die vraag stellen natuurlijk...
                      De 7D kwam uit na de 5DII en die hebben ze destijds gebruikt om de 'nieuwste' superkaarten te testen (de fameuze UDMA's).
                      Rob Galbraith heeft een pak toestellen getest (ook de D700 bvb.) met CF kaartjes t.e.m. 300X en dat brengt op. Nieuwste Canon Firmware voor de 5DII bevat verbeterde schrijfsnelheid voor UDMA 7 kaartjes... voor de 7D is dat firmware 1.2.5.

Bij mijn enkele digic 4 processor merk ik duidelijk verschil, dus bij de dual digic 4 setup van de 7D zal dat wel opbrengen als je met de Magic Lantern "hack" firmware gaat filmen in hoge resolutie aan serieus aantal fps. (bestaat overigens ook weer voor Nikon). Trouwens, bij 'gewoon' filmen kom je er al niet met de 30MB/s Extreme III en hakkelt die.

Is naast werkelijke datastroom (een burst foto's of erger nog: een HD film met geluid) iets zoals een 100 mbit netwerk... in theorie wel, in praktijk gebruik je ook beter een Gbit netwerk om data weg te schrijven.
                      www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht

ik kocht er ééntje voor 37€ hier

op één week had ik het in m'n bus...
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
                        X