Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPS monitoren van LG - IPS236 en 231 en E2370

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: IPS monitoren van LG - IPS236 en 231 en E2370

    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Je kan het dus best ergens dicht bij huis kopen, er zijn waarschijnlijk niet zo'n heel grote prijsverschillen.

    Als jouw scherm er geel uitziet zonder kalibratie, dan is dat wel een heel groot verschil tegenover de paarse kleur die ik hier kreeg.
    Het is dus zeker nodig om het te kalibreren voor je er foto's op bewerkt.
    Ik vind wel dat ze zo'n scherm vanuit de fabriek wel iets juister mogen zetten, want de meeste gebruikers zullen het zo uit de doos willen gebruiken zonder kalibratie.
    Ik zie dat, jij ziet dat, en voor de meeste gebruikers zal het worst wezen want die gebruiken het voor spelletjes te spelen.
    Mijn laptop schermen samsung R780 en de RC730 zijn zonder Kalibratie blauw, dus ik verwachte dat de LG ook een beetje blauw zou zijn. Welke kleur ze ook geven X-RITE zijn werk laten doen, en ze staan juist.

    PJW.
    Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

    Comment


    • #17
      Re: IPS monitoren van LG - IPS236 en 231 en E2370

      Net het nieuwe Makro foldertje gezien ... LG IPS235V aan 179.99 Euro vanaf 12 oktober
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment

      Working...
      X