Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 580 ex 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon 580 ex 2

beste ,
    ik heb mij de canon speedline 580 ex 2 aangekocht,
    maar nu lukt het mij niet om draadloos te flitsen.
    kodak 1000d , vermoeden(beetje zeker) dat deze geen infrarood heeft.
    dus is het niet mogelijk om draadloos te flitsen .
    nu komt mijn vraag is daar een oplossing voor? bv een ontvangertje of iets dat dan mijn speedline aanstuurt
    alvast bedankt.
    canon joeri
    canon 60d /1000. speedlite 580 ex . canon 100mm2.8f l usm.70-300 canon,17-70sigma
    18 -135 canon.en 18-55 canon ,manfrotto statief.

Re: canon 580 ex 2

Je hebt meerdere opties....Wil je een flitser extern aansturen via ETTL dan kun je gebruik maken van de Canon ST-E2 of ander met behulp van nog een Canon ETTL flitser (580EX II of 430EX bijvoorbeeld). Mag het via manuele aansturing zijn dan zou ik mijn licht hier eens opsteken als ik jou was....
    www.indetailfotografie.nl

Comment

idd , daar zou het dus mee kunnen gaan.
      nu was ik nog wat aan het surfen , en kwam ik nog iets tegen.
      het volgende in de link is dit ook geen mogelijke optie ?
      canon 60d /1000. speedlite 580 ex . canon 100mm2.8f l usm.70-300 canon,17-70sigma

Comment

Cactus moet je echt geluk mee hebben dat je een goede versie hebt.

Ik heb één die redelijk werkt en een vriend van me heeft er twee en die flitsen heel de tijd zonder reden. Resultaat, flitsers zijn leeg voordat je 't weet.

Ik heb ook een goedkope zender en ontvanger van een ander merk en die heeft hetzelfde probleem.

Als je een 580 EXII koopt (paradepaardje van canon), investeer dan in één keer in degelijke zenders en ontvangers.
        500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

Comment

hmmm dat is minder dat ze zomaar flitsen natuurlijk.
          idd zou dan wel een duurdere versie nemen , met gedachte . dat ik nog meerdere ga aansturen (ooit) of wel nu een andere camera kopen is ook een optie .
          omdat de eos 1000 een instap model is .maar wil niet zeggen dat dit slecht is .
          ben toch van plan om sowiso nog een andere eos model te kopen. meschien dan dit overwegen ...
          alvast bedankt voor de uitleg
          canon joeri

Comment

Working...
          X