Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser (canon)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flitser (canon)

    Beste,

    Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een degelijke flitser.
    Ik heb hier en daar al wat gelezen over de 430exII en 580exII. Onlangs heb ik mijn oog laten vallen op een 550 ex. Ik denk dat dit een degelijke flitser, maar wil toch graag zeker zijn vooraleer ik de aankoop doe.
    Aangezien de 550 ex van een oudere generatie is dan de 430 ex.

  • #2
    Re: Flitser (canon)

    Hey,

    En wat is dan net je vraag? Ik heb geen ervaring met de 550ex, maar heb zowel de 430exII en de 580exII en beide zijn degelijke flitsen. De 550ex zal dat in zijn tijd zeker ook geweest zijn(en nu allicht nog), maar 't hangt er allemaal een beetje vanaf wat je er mee van plan bent. Hoe dikwijls wil je die gebruiken? ...?

    Comment


    • #3
      Re: Flitser (canon)

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaarrul Bekijk bericht
      Hey,

      En wat is dan net je vraag? Ik heb geen ervaring met de 550ex, maar heb zowel de 430exII en de 580exII en beide zijn degelijke flitsen. De 550ex zal dat in zijn tijd zeker ook geweest zijn(en nu allicht nog), maar 't hangt er allemaal een beetje vanaf wat je er mee van plan bent. Hoe dikwijls wil je die gebruiken? ...?
      Wel mss zijn er mensen die aanraden om de recentere flitsen te nemen dan de oudere. Die hun ervaring of kennis over het product even kunnen toelichten. Ik zou de flitser vooral gebruiken voor concert, feestjes, ja bijeenkomsten waar mensen aanwezig zijn xD. Ik weet niet goed wat het beste is van flitser in deze situaties:s

      Comment

      Working...
      X