Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugen, waar kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Geheugen, waar kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Tryout
    voor bv sandisk extreme pro 16GB

    op dit moment is memoryshop.be €100 pokke duur tov
    geheugenkaart.be €64
    en redcoon.be €60

    via redcoon is het wel een heel gedoe om via internet te betalen....


    En hoeveel verzendingskosten betaal je bij redcoon, memoryshop gratis verzending

    Eerst alles lezen voor je een reactie plaatst
    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

    Comment


    • #17
      Re: Geheugen, waar kopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tryout
      omdat men het zo lief vraagt

      redcoon
      verzendkosten voor twee sandisk extreme pro 16GB €7,99
      verpakkingskosten €0,99
      en transactiekosten €1,99

      dan mag memoryshop €100 nog gratis verzenden

      eerlijke info altijd beschikbaar

      Gelijk heb je
      'k heb zelf niet goed gelezen
      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

      Comment


      • #18
        Re: Geheugen, waar kopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Tryout
        en transactiekosten €1,99
        moet je tegenwoordig ook betalen om wat te mogen kopen?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #19
          Re: Geheugen, waar kopen?

          memoryshop is onderdeel van een hele reeks andere sites .......kortom bijna altijd duur zoals pixmania lol
          screw them nooit daar kopen.

          Comment


          • #20
            Re: Geheugen, waar kopen?

            alles wat ik hier aan geheugen heb komt van : http://www.mymemory.co.uk/ of het nu CF of SD is en daar hebt ik, op 1 keer na, nog nooit enig probleem gehad. Die ene keer dat er iets misgelopen was hebben ze zeer goed opgelost. Er was 1 bestelling, (1CF kaartje van 16GB) verloren gegaan en na een intern onderzoek, wat dat ook mag wezen, en een maandje later staken er in plaats van 1, 2 kaartjes van 16GB in de bus met hun welgemeende verontschuldigingen.
            Last edited by RichKE; 2 juli 2011, 23:15. Reden: foutje :-) 't was CF ipv SD
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

            Comment


            • #21
              Re: Geheugen, waar kopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door aras Bekijk bericht
              memoryshop is onderdeel van een hele reeks andere sites .......kortom bijna altijd duur zoals pixmania lol
              screw them nooit daar kopen.
              Hmmm, niet overdrijven he, om maar een voorbeeldje te noemen, de combinatie NEX 5 + 18-200 lens kost bij Konijnenberg 40€ duurder dan bij Digicamshop.be
              Ik heb daar al veel gekocht, nooit problemen gehad, ooit eens een slechte HD toegekregen, teruggestuurd en direct vervangen, zonder tegen te pruttelen.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #22
                Re: Geheugen, waar kopen?

                Ik heb een hele goeie gevonden, kijk maar.

                Ik heb zelf nog niet besteld en kan dan ook geen verantwoordelijkheid nemen. Ik ga snel een bestellen en laat wel weten als er iets niet klopt aan deze site. I denk dat het wel ok zal zijn

                bij kieskeurig kun je vaak goede deals vinden van verschillende aanbieders
                Last edited by aras; 23 juli 2011, 01:46.

                Comment

                Working...
                X