Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe flitsaansturing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• externe flitsaansturing

hey

ik zou graag mijn flits willen laten werken als hij losstaat van de camera. Ik ben een totale leek in flitsfotografie en weet bijgevolg niet wat ik eigenlijk nodig heb. Ik zie het volgende op ebay staan:
    http://cgi.benl.ebay.be/RF-602-2-4GH...#ht_1441wt_906

is dat hetgeen ik kan gebruiken voor dat doel? Ik heb een d7000 en een sb600.

Is dit ook een goede prijs/kwaliteitverhouding of zou ik me beter iets anders aanschaffen? Zoja, wat?

alvast heel erg bedankt voor de info [heb al eens het forum afgezocht op vorige threads maar ik kwam bij canon vraagstellers uit, vandaar dat ik toch even zeker wil zijn en het nog eens stel]
    groeten
    Derry
    Last edited by dmiddern; 25 oktober 2011, 14:00.
    http://www.pixel7.be

Re: externe flitsaansturing

Oorspronkelijk geplaatst door dmiddern Bekijk bericht
    hey

ik zou graag mijn flits willen laten werken als hij losstaat van de camera. Ik ben een totale leek in flitsfotografie en weet bijgevolg niet wat ik eigenlijk nodig heb. Ik zie het volgende op ebay staan:
    http://cgi.benl.ebay.be/RF-602-2-4GH...#ht_1441wt_906

is dat hetgeen ik kan gebruiken voor dat doel? Ik heb een d7000 en een sb600.

Is dit ook een goede prijs/kwaliteitverhouding of zou ik me beter iets anders aanschaffen? Zoja, wat?

die is prima! maar... kijk ook even hier... koop de Shoot van deze maand, of nog beter... volg een workshop... want... men zegt ook wel eens... "a fool with a tool, is still a fool"
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ja rf602 moet je hebben maar dat had je toch kunnen weten?
      neem deze:
      Never resist temptation or it could go away...
      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

bedankt voor de bevestiging dat het is wat ik zoek. De shoot waar je naar verwijst had ik gewonnen via de bd challenge, het is een beetje naar aanleiding daarvan dat ik er een beetje mee aan de slag wil gaan. De link op het forum komt me nu nog intimiderend over maar dat betert misschien wel.
        Alvast bedankt!!
        Last edited by dmiddern; 25 oktober 2011, 14:00.
        http://www.pixel7.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dmiddern Bekijk bericht
          De link op het forum komt me nu nog intimiderend over maar dat betert misschien wel.
          kan ik begrijpen! d'r is een kennismaking/initiatie initiatief via BD binnenkort
          misschien interessant om hier eens aan deel te nemen...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Je kan je flits natuurlijk ook aansturen met je pop-up flits al dan niet afgeschermd door een SG 3IR.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Je kan je flits natuurlijk ook aansturen met je pop-up flits al dan niet afgeschermd door een SG 3IR.
              die SG 3IR kost meer dan een RF602 setje... (incl. verzendingskosten...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                heb je een RF602 setje al voor minder dan € 16,78 (incl. verzendingskosten...)?

Ni da da moe hebben/aanraad die SG 3IR maar duurder dan...
                Never resist temptation or it could go away...
                Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                  Dat heb je voor €10 en ook met CLS?
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
                  X