Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe flitsaansturing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• externe flitsaansturing

hey

ik zou graag mijn flits willen laten werken als hij losstaat van de camera. Ik ben een totale leek in flitsfotografie en weet bijgevolg niet wat ik eigenlijk nodig heb. Ik zie het volgende op ebay staan:
    http://cgi.benl.ebay.be/RF-602-2-4GH...#ht_1441wt_906

is dat hetgeen ik kan gebruiken voor dat doel? Ik heb een d7000 en een sb600.

Is dit ook een goede prijs/kwaliteitverhouding of zou ik me beter iets anders aanschaffen? Zoja, wat?

alvast heel erg bedankt voor de info [heb al eens het forum afgezocht op vorige threads maar ik kwam bij canon vraagstellers uit, vandaar dat ik toch even zeker wil zijn en het nog eens stel]
    groeten
    Derry
    Last edited by dmiddern; 25 oktober 2011, 14:00.
    http://www.pixel7.be

Re: externe flitsaansturing

Oorspronkelijk geplaatst door dmiddern Bekijk bericht
    hey

ik zou graag mijn flits willen laten werken als hij losstaat van de camera. Ik ben een totale leek in flitsfotografie en weet bijgevolg niet wat ik eigenlijk nodig heb. Ik zie het volgende op ebay staan:
    http://cgi.benl.ebay.be/RF-602-2-4GH...#ht_1441wt_906

is dat hetgeen ik kan gebruiken voor dat doel? Ik heb een d7000 en een sb600.

Is dit ook een goede prijs/kwaliteitverhouding of zou ik me beter iets anders aanschaffen? Zoja, wat?

die is prima! maar... kijk ook even hier... koop de Shoot van deze maand, of nog beter... volg een workshop... want... men zegt ook wel eens... "a fool with a tool, is still a fool"
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ja rf602 moet je hebben maar dat had je toch kunnen weten?
      neem deze:
      Never resist temptation or it could go away...