Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oen-vraaf RF-602

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oen-vraaf RF-602

Ik voel mij momenteel een grandioze oen, want ik zie het niet.

Ik heb al een tijdje de RF-602 triggers die ik zonder problemen gebruik voor (studio)flits triggering.
    Nu wilde ik de remote control eens uitproberen, maar ik snap/vind niet waar ik het kabeltje van de receiver moet inpluggen op mijn toestel. Ik heb een Nikon D50.
    Al doende leert men...

Flickr

Re: Oen-vraaf RF-602

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Ik voel mij momenteel een grandioze oen, want ik zie het niet.

Ik heb al een tijdje de RF-602 triggers die ik zonder problemen gebruik voor (studio)flits triggering.
    Nu wilde ik de remote control eens uitproberen, maar ik snap/vind niet waar ik het kabeltje van de receiver moet inpluggen op mijn toestel. Ik heb een Nikon D50.
    werkt niet voor D50...

de D50 heeft geen "remote shutter port"
    Last edited by d_oracle; 1 mei 2011, 10:54.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      werkt niet voor D50...
      Allee zo oen was ik dus niet
      Zuch, is wel een teleurstelling... Wat heb ik dan wel nodig voor D50 remote. Een echt wireless ding dan? (zijn daar ook ebay spullen van?)
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Allee zo oen was ik dus niet
        Zuch, is wel een teleurstelling... Wat heb ik dan wel nodig voor D50 remote. Een echt wireless ding dan? (zijn daar ook ebay spullen van?)
        d'r is een infrarood remote trigger voor de D50, kost twee keer nieks
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
        X