Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hoi iedereen weet er iemand waar ik in godsnaam een Yongnuo RF-602 voor men nikon D5000 kan kopen in belgië.
ik heb me al tweedagen rotgezocht op sites
groetjes Mitch
hoi iedereen weet er iemand waar ik in godsnaam een Yongnuo RF-602 voor men nikon D5000 kan kopen in belgië.
ik heb me al tweedagen rotgezocht op sites
groetjes Mitch
als je ze al in belgie al vindt betaal je het dubbele of driedubbele...
china/hongkong is goedkoopst, maar duurt een paar weken...
de UK is een oplossing als 't snel moet gaan... ebay...
beetje kijken wat je juist nodig hebt van setje.
je kan ze kopen met of zonder "body-kabeltje" (met dat kabeltje kan je dan de rf-602 ook inzetten als remote shutter release)
zoals Paly opmerkte... 't is oude technologie... met de nodige problemen...
absoluut iets anders als de RF-602's waar wij het over hebben.
deze triggers zeker niet kopen!
Dat is hetgeen ik zwart op wit wilde zien!!
Ik zit al een hele tijd in een discussie verwikkeld met een kameraad die een set van Folux heeft gekocht en voet bij stuk houd dat het dezelfde triggers zijn, zelfs al heeft hij problemen.
Niet dus.
Bedankt voor de informatie!!
Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...
een cactus wiresless flash versie 4 is misschien een goede vervanger voor de rf-602 wat denken jullie?
absoluut niet... omgekeerd is wel waar... de RF-602 is een grote verbetering tegenover de V4, de RF-602 heeft volgende voordelen:
2.4khz, dus stabieler en verder dragend signaal (+100m)
Signaal ledje op de ontvanger
Remote control van de camera
16 kanalen waar één van universeel
geen storingen bij canon toestellen
etc...
Comment