Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak of schoudertas?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Rugzak of schoudertas?

    Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
    Soms is minder meer als je op reis bent, teveel materiaal mee hebben is ook niet altijd goed.
    Ik zou body met 17-55mm meenemen en dan nog de 100mm allebei met lenskap. Probleem is dat ik het niet zo handig vind om enkel de schoudertas mee te nemen als handbagage. Met een rugzak zit het materiaal veilig en kan ik nog wat extra spullen meenemen gsm, ipod, eten, ...
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

    Comment


    • #17
      Re: Rugzak of schoudertas?

      Ik heb ook dat schoudertasje in mijn bezit en neem deze graag mee op reis, niet te groot en handig.
      Daarin zit m'n 50D met de 24-105 + flitser 430EX + 10-24 breedhoeklens, een lader en batterijen, daar heb ik meer dan genoeg mee
      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

      Comment


      • #18
        Re: Rugzak of schoudertas?

        Ik heb destijds een slingshot gekocht, en ben daar zeer tervreden over.
        Echter als we een hele dag gaan wandelen begint deze tas toch door te wegen omdat je toch 1 schouder beslast (zelfs met de heup riem).

        Ik ben dus van plan om toch een rugzak bij te kopen voor de langere tochten. (flipside of iets dergelijks)

        Mvg,

        Kris,
        Canon 40D - 24-105L - 100-400L -Sigma 18-50 - Speedlite 430EX II

        Comment


        • #19
          Re: Rugzak of schoudertas?

          Ik heb een paar maand geleden een schoudertas van domke gekocht.
          Ik ben er al mee naar new york en praag geweest en ik vind het een heel handige tas en onopvallend om mee op reis te gaan.

          In new york had ik de tas gevuld met een 50d, canon 17-40 f4, tamron 28-75 f2.8, sigma 70-200 f2.8, canon 50mm f1.8 nog een flits batterijen laders en drinken. Dit word na een tijdje pijn doen aan je schouder maar toch vind ik dat mijn lowepro computrekker rugzak met brede riemen nog meer pijn doet.

          Sinds ik deze tas heb wissel ik tijdens een wandeling veel liever van lens en gebruik ik mijn rugzak bijna niet meer.

          Comment


          • #20
            Re: Rugzak of schoudertas?

            Eenvoudige vraag: Wouter, gebruik je de heupriem bij je CompuTrekker ? Zoniet, weten we waar het 'probleem' zit .

            't Is er natuurlijk eentje zonder padding, die heupriem, maar het is een begin en beter dan niets...
            Last edited by JorisVdB; 15 april 2011, 08:56.
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • #21
              Re: Rugzak of schoudertas?

              De beste rugzak (prijs/kwaliteit) die ik je kan aanraden is de Tenba shootout mini (zilver of olijf). Alles kan er echt in (zie konijnenberg), totaal niet mini in realiteit qua inhoud, en toch compact. Ik verkocht dit als m'n beste rugzak ooit voor een schoudertas (mogelijk doe ik recepties in de toekomst, vandaar met een rugzak tussen het volk lopen niet zo ideaal Toch kan er een camera + 70-200 in + flitser en 2 standaarlenzen, meer dan genoeg.
              Lowepro ben ik afgestapt, logo te bekend (diefstal) en eigenlijk niet zo handig veel modellen (vooral de slingshots) en duur.

              Comment


              • #22
                Re: Rugzak of schoudertas?

                Ben een beetje verliefd op de Vanguard Up Rise 45

                Backpack for my camera equipment. Got this as an alternative to the shoulder bag which I have. And this can fit more stuffs and also my tripod. Do take note you won't be able to fit a notebook in this bag. I brought this to my Hokkaido trip. Carrying 17-55f2.8 mounted on D90, 11-16f2.8, 85f1.4, 70-300vr and SB900 flash, Manfrotto 190CXPro4 tripod with other misc accessories.


                Alleen die 115,00 euro vind ik spijtig

                Heeft hier niemand deze rugzak?
                Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

                Comment


                • #23
                  Re: Rugzak of schoudertas?

                  Het is beslist, ik ga mij de Vanguard Up Rise 45 bestellen op Amazon.co.uk hier kost deze +/- 77,00€ ten opzichte van 119€ bij konijnenberg
                  Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

                  Comment

                  Working...
                  X