Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony

    Sony, Heeft er iemand weet van een batterijgrip voor Sony A55 . De vraag is of deze in Europa verkrijgbaar is? In Taiwan zou ze verkrijgbaar zijn, maar is dat wel te vertrouwen?

  • #2
    Re: Sony

    Daar bestaat geen grip van Sony voor. Voor de grote broertjes (de A560 en A580) wel - dezelfde als die van de A450/A500/A550 trouwens.

    Er zou inderdaad een soort van grip voor zijn, maar of die goed werkt, degelijk gebouwd is...dat weet ik niet.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #3
      Re: Sony

      er bestaat wel iets made in hong kong - zoek eens op eBay naar winkel JCS - is verder betrouwbaar

      al eens gedacht aan een Sony hand strap ?
      Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

      Comment


      • #4
        Re: Sony

        Ik gebruik er zo eentje, erg handig . Er zijn er twee, eentje met leder (die heb ik) en een ander, zonder leder.

        Zoekt u ondersteuning voor producten van Sony Electronics? Uitgebreide ondersteuningsinformatie over producten van Sony.

        Zoekt u ondersteuning voor producten van Sony Electronics? Uitgebreide ondersteuningsinformatie over producten van Sony.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #5
          Re: Sony

          Het gaat mij in de eerste plaats om meer batterijvermogen te hebben, voor het toestel te dragen heb ik de Black rapid.
          Last edited by denisdm; 12 april 2011, 16:31.

          Comment


          • #6
            Re: Sony

            Oorspronkelijk geplaatst door denisdm Bekijk bericht
            Het gaat mij in de eerste plaats om meer batterijvermogen te hebben, voor het toestel te dragen heb ik de Black rapid.
            een batterij switchen gaat toch vlot ?

            (voor mijn NEX heb ik steeds 2 reserve accu's bij mij en ik heb er 4 in het totaal)
            Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

            Comment


            • #7
              Re: Sony



              ownuser heeft ook battery grip voor de nexen

              Comment


              • #8
                Re: Sony

                Weet iemand of de a55 door zijn technologie ook nog gevoelig is voor stof op de sensor?

                Comment


                • #9
                  Re: Sony

                  Hij is ongeveer even gevoelig voor stof als elke andere DSLR(-achtige) denk ik. Sony wou/kon om een of andere reden blijkbaar geen afgesloten eenheid bouwen in de camera (misschien met het SteadyShot Inside-dingetje) waarbij de sensor netjes blijft...
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sony

                    Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                    Weet iemand of de a55 door zijn technologie ook nog gevoelig is voor stof op de sensor?
                    Yep, ik heb ene en ik heb al mogen kuisen.

                    Er bijna geen verschil met een gewone DSLR hoor.
                    Het enige verschil is dat je dat doorzichtig glas omhoog moet klikken vooraleer je aan de sensor kunt.

                    Sven
                    Sony A58 met glas, Fuji X-E1
                    Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
                    Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

                    Comment

                    Working...
                    X