Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RF602 problemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: RF602 problemen

Sneller dan de synchronisatiesnelheid zal niet lukken met de RF602 (of gelijkaardig).

Met de nieuwe pocketwizards lukt dat wel.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Fliitsmode op de camera op M zetten, anders heb je kans dat de eerste triggerpuls van de preflash is.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door butterfly Bekijk bericht

Nog tips of kan ik maar beter een flitsverlengkabel aanschaffen?
        d'r is een andere truk, zie hier, maar je hebt er een tweede flash voor nodig om je toestel te laten geloven dat het in de FP mode zit...

en binnenkort de phottix Odin
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          d'r is een andere truk, zie hier, maar je hebt er een tweede flash voor nodig om je toestel te laten geloven dat het in de FP mode zit... => ge moet er maar opkomen mor ge moet dan wel de 'dure' PW's kopen

en binnenkort de phottix Odin=> is er al nen officiële datum van release? alhoewel ik al even graag manueel werk, zeker qua diafragma en sluiter
          zelfs zo gewoon met TTL-flitser op het toestel werk ik met manueel diafragma en sluiter
          zie rode tekst
          Last edited by SVIS; 9 mei 2011, 12:31.
          Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
            d'r is een andere truk, zie hier, maar je hebt er een tweede flash voor nodig om je toestel te laten geloven dat het in de FP mode zit... => ge moet er maar opkomen mor ge moet dan wel de 'dure' PW's kopen
            neen hoor! werkt gewoon met RF602... heb dat al uitgeprobeerd...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
              neen hoor! werkt gewoon met RF602... heb dat al uitgeprobeerd...
              dan sluit je alles aan met de PC-sync kabels vermoed ik?
              Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                dan sluit je alles aan met de PC-sync kabels vermoed ik?
                ja, het zendertje via pc sync of een phottix strato gebruiken...

Comment

Working...
                X