Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lowepro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lowepro

ben een beginnend hobby fotograaf en ben op zoek naar een degelijke tas(rugzak)
    momenteel heb ik de 50d met kitlens 18- 200mm ,de 85mm 1:8 een flits speedlite 580EXII
    maar er staan nog wel een paar andere lenzen op mijn verlanglijstje.
    volgens revieuws zou de lowepro flipside 400 AW een robuuste maar toch lichte tas zijn met veel ruimte,maar bij warm weer niet echt ideaal (zweten)
    de flipside 300 heeft dan weer geen regenhoes
    kan er mij iemand raad geven ?

Re: lowepro

Is de 300 of 200 niet meer iets voor jou? De 400 is wat groot denk ik. Tenzij je natuurlijk weet dat er in de nabije toekomst wel eens extra materiaal zou kunnen bijkomen

Kijk ook eens naar de slingbags, die zijn best handig.

Op de website van lowepro is er een leuk tooltje om de ideale zak te vinden. ("bag selector" of zoiets) Daar kan je je body, lenzen en ander materiaal en voorkeuren ingeven, en je krijgt een lijst van de bestpassende tassen.
    Canon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L

Comment

De Bag Finder is dat . Leuke tool, maar niet perfect. Zelfs ik als Loweprofan vertrouw het niet helemaal .

Voor jouw materiaal zou ik inderdaad die Flipside 400 AW aanraden. Zelfs al is hij te groot op dit moment...

Een andere aanrader is de Pro Runner 350 AW. Gelijkaardig qua comfort lijkt me, maar een conventioneler ontwerp én ruimte voor een laptop.

Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Persoonlijk zou ik ook voor de Flipside 400 gaan.
        Zeer solide rugzak met mogelijkheid om statief te bevestigen, AW raincover en je moet die zelfs niet neerzetten om lenzenwissel te doen.

Roland

Comment

Bedankt voor de reactie's,ben vandaag maar naar de winkel geweest en het is toch de 400 geworden,zat voor mij het best ook ,weliswaar nog wat te groot maar er komen in de toekomst nog wel enkele lenzen bij ,zeker al eerst die kitlens vervangen voor iets meer kwalitatiever,had gedacht aan de 17-55 van canon of de tamron ,wat raden jullie aan?

Comment

Om het overzichtelijk te houden start je daar beter een apart topicje voor op, binnen het subforum 'Objectieven' en niet binnen 'Accessoires' .
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik heb pas de Lowpro Fastpack 350 gekocht, ben er zeer tevreden van

Comment

Working...
              X