Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB 600 Draadloos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SB 600 Draadloos

Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht
    Vanavond ga ik het normaal eens testen en was me al aan het afvragen of die interne flits niet storend ging zijn...

Wat maken jullie daar dan voor of wat is er dan te koop?
    Het officiele hulpstuk daarvoor van nikon is de SG-3IR. Normaal te koop via de betere fotozaak (ik heb die al gezien bij Fotokonijnenberg)
    Indien je ergens nog een filmrolletje uit het analoge tijdperk liggen hebt, een stukje daarvan voor de flits doet ook perfect z'n werk

In de meeste gevallen is die 'commander' flits niet echt zichtbaar op de foto, tenzij je reflecterende opervlakten fotografeert of iemand van heel dichtbij.

Link naar fotokonijnenberg
    Last edited by saphi; 11 februari 2011, 09:44. Reden: Link
    Nikon D300˛ met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900˛/SB800˛, R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Super! Merci voor de hulp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht

In de meeste gevallen is die 'commander' flits niet echt zichtbaar op de foto, tenzij je reflecterende opervlakten fotografeert of iemand van heel dichtbij.
        hangt van je sluitertijd af... boven de 1/320 is het ok... onder de 1/400 komt de flits er door... zie hier
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
        X