Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Camera Accessories & Photo Equipment - Get the latest camera accessories & the best deals at photoproshop.com. We at the PhotoProShop carry high-quality products for the ambitious photographer and imaging professional.
Ze zijn idd niet goedkoop maar wel HEEL goed. Ik heb zelf een M20 en Emile traveller (in veel gevallen meer dan voldoende)
Of het moest al een RRS zijn...
Ik heb de Markins Q3 Emile, en die voldoet uitstekend voor mijn behoeften. Ik heb een Manfrotto 055XProB statief, erg populair hier op BD, maar niet zo licht.
Mijn vrouw verkiest haar (lichtere) Gitzo GT3530LS met een zwaardere RRS BH-55 LR.
Bij Explorer is de middenkolom niet tussen de statiefpoten maar ernaast, is 180 graden kantelbaar, schuifbaar over de hele lengte. De poten zijn klikloos te klappen tot bijna plat op de grond.
Bij Traveller zijn de poten 180 graden omklapbaar. De statiefkop (balhoofd) zit tussen de poten tbv opbergen/ vervoer en statief is op z'n kortst. Je heb wel een speciaal (slank) balhoofd nodig ivm de poten.
Comment