Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De webshop van bartok

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De webshop van bartok

Hoi,

14 Januari heb ik een lowepro flipside 300 op de site van bartok aangekocht en het geld meteen overgeschreven!

De volgende dag krijg ik een mail dat dt niet meer leverbaar is maar dat ze wel een vergelijkbaar product hebben voor zeker het dubbele van wat ik heb betaald.
    19 januari krijg ik dezelfde mail maar van een ander e mail adres, weer stellen ze mij een duurdere tas voor.

Op beide mails reageer ik dat ik niet geintereseerd ben en onmiddelijk een terugbetaling wens, maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen of terugbetaling gehad na 2 weken!

De tas is ook meer als een week nog te koop aangeboden gebleven op de site onder een tablad van lowepro acties terwijl men goed wist dat ze het niet meer konden leveren, voor dit soort praktijken heb ik maar 1 woord, lokvogelpraktijken, ofwel zit die webshop dan echt amateuristisch in mekaar. ik koop al 6 jaar bij verschillende sites en dit is samen met pixmania gerekend echt geen aanrader!

Re: De webshop van bartok

Op hun website staat toch een telefoonnummer.
    Bel eens!

Comment

iemand trouwens ervaring met cameratools.nl?
      Ging normaal bestellen bij topfoto maar een artikel staat bij hen gemiddeld 85 euro duurder dan bij andere shops die het artikel al dan niet op stok hebben,333 tov248. Raar want voor de rest staan ze goedkoper.

Comment

Yep, en zéér tevreden. TOP service

Bv; had bijkomende studiokit besteld, na 4 dagen geleverd (wat anders dan bij ST 73) verpakking in prima staat. Echter bij het uitpakken constateer ik dat er een flitskop ontbreekt.

Meteen gebeld en mail met foto's gestuurd. Volgende dag telefoontje dat ze de ontbrekende Flitskop met spoed versturen en bijgaande excuses voor het ongemak.

Dag daarop netjes aangeleverd

Bestel al mijn materiaal in NL, meestal bij CameraNu.nl en sinds kort ook bij cameratools.nl.

Heb nooit in België de service gehad van in NL.

En ja de garantie van 2 jaar geld ook hier.
        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nielsvolders Bekijk bericht
          Hoi,

14 Januari heb ik een lowepro flipside 300 op de site van bartok aangekocht en het geld meteen overgeschreven!

De volgende dag krijg ik een mail dat dt niet meer leverbaar is maar dat ze wel een vergelijkbaar product hebben voor zeker het dubbele van wat ik heb betaald.
          19 januari krijg ik dezelfde mail maar van een ander e mail adres, weer stellen ze mij een duurdere tas voor.

Op beide mails reageer ik dat ik niet geintereseerd ben en onmiddelijk een terugbetaling wens, maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen of terugbetaling gehad na 2 weken!

De tas is ook meer als een week nog te koop aangeboden gebleven op de site onder een tablad van lowepro acties terwijl men goed wist dat ze het niet meer konden leveren, voor dit soort praktijken heb ik maar 1 woord, lokvogelpraktijken, ofwel zit die webshop dan echt amateuristisch in mekaar. ik koop al 6 jaar bij verschillende sites en dit is samen met pixmania gerekend echt geen aanrader!
          Ik heb die tas ook zien staan op hun site al een maand geleden, het is die rode he. Ik ben altijd zeer tevreden geweest van de service maar van deze lokvogelpraktijken en dan uw geld nog niet terugkrijgen verschiet ik toch, dat had ik van hun niet verwacht. Bij Konijnenberg heb ik ook eens iets via de webshop besteld wat niet meer leverbaar was en ze stelden me gewoon voor om mijn geld terug te storten ofwel iets anders te kopen, was daar geen probleem.
          Ik zou een aangetekende brief sturen en daar alles inschrijven wat gebeurd is en ook nog vermelden dat je naar de vrederechter wilt gaan als ze niet reageren of het niet opgelost geraakt.
          Succes!

Comment

Bartok is aan het uitverkopen wegens een verhuis naar een ander pand. Dit is misschien de reden warom ze niet teveel in stock nog hebben en proberen ze andere tassen van hun stock te verkopen. Ben niet akkoord met de werkwijze, maar het zou een verklaring kunnen zijn. Ze verhuizen naar de Bampslaan (de vroegere locatie van Demolder).
            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Over Konijnenberg gesproken, absoluut geen klachten :
              Had ooit eens product A besteld waarbij een product B gratis werd bijgeleverd.
              Ik had echter op het verkeerde bestelknopje gedrukt een ontving product A.
              Na telefoontje werd er vriendelijk en gratis product B later bijgeleverd.
              Thanks Konijn !
              Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                Yep, en zéér tevreden. TOP service

Bv; had bijkomende studiokit besteld, na 4 dagen geleverd (wat anders dan bij ST 73) verpakking in prima staat. Echter bij het uitpakken constateer ik dat er een flitskop ontbreekt.

Meteen gebeld en mail met foto's gestuurd. Volgende dag telefoontje dat ze de ontbrekende Flitskop met spoed versturen en bijgaande excuses voor het ongemak.

Dag daarop netjes aangeleverd

Bestel al mijn materiaal in NL, meestal bij CameraNu.nl en sinds kort ook bij cameratools.nl.

Heb nooit in België de service gehad van in NL.

En ja de garantie van 2 jaar geld ook hier.
                Ik handel ook graag met onze noorderburen, onze verloven worden grotendeels ginder geboekt en ik ga er graag en veel duiken. Van mij mogen ze ons landje splitsen en vlaanderen aansluiten bij nederland
                Een kroket uit de muur kan niet slecht zijn he

Divejunk

Comment

Nou, Moe
                  Zover zou ik de liefde ook niet laten gaan
                  Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

ik heb reeds een aantal bestellingen gedaan bij camera tools.nl en hier ook geen klachten zeer snelle service

Mvg Neil
                    Canon. http://www.500px.com/nds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door divejunk Bekijk bericht
                      Ging normaal bestellen bij topfoto maar een artikel staat bij hen gemiddeld 85 euro duurder dan bij andere shops die het artikel al dan niet op stok hebben,333 tov248. Raar want voor de rest staan ze goedkoper.
                      Tevreden over!

Bartok amai.. Als ik daar kom willen ze mij telkens iets anders aansperen. Bvb een zonnekap, ik wou een originele Canon voor de 50mm 1.4, wouden ze mij een namaak variant aansmeren voor de 50mm 1.8. (deze was ook langer?)

Ik ga speciaal naar de winkel omdat ik onmiddellijk antwoord wou op mijn vraag en eventueel ook kopen, krijg ik als antwoord stuur anders eens een mailtje naar ...

Sorry maar dat noem ik geen service en die zullen mij niet snel meer zien.
                      Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
                        krijg ik als antwoord stuur anders eens een mailtje naar ...
                        Dat ken ik, dat zeggen ze dikwijls, maar ik heb nog nooit antwoord gehad op een mail.

Comment

Gistere avond nog een. iets minder vriendelijke mail gestuurd, maar gewoon geen reactie gekregen. morgen eens bellen. Ik heb de tas ondertussen al lang via foto rubens in Mol, daar waren ze zee vriendelijke trouwens, ook via de webshop betaald en afgehaald

Comment

Working...
                          X