Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

scrims/flags kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• scrims/flags kopen

Hallo,

Ik ben op zoek naar scrims (of flags) om lensflare van mijn studioflitsers te voorkomen. Velen gebruik zwarte doeken, gekleurd piepschuim, zwart karton... Maar ik zoek iets dat ik gemakkelijk mee op verplaatsing kan nemen. Ik heb geen bestendige studio en kan in de auto ook geen grote panelen steken.
    Ik had zo iets gezien van http://www.bhphotovideo.com/c/produc...4x36_Flag.html
    Maar ik vermoed dat je zulk ook hier kunt kopen? Hebben jullie een idee of suggestie?
    bedankt!

Re: scrims/flags kopen

niemand?

Comment

Ben je hier iets mee?
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

tja... het is al in de goede richting... Heb heel de winkel doorlopen en kwam uit op iets van Walimex. Even op de moedersite gesurft:

Het zijn 4 in 1... Het verwondert me dat gewone scrims/flags zo moeilijk te vinden zijn... Ik hoef geen reflectiepaneel ...

Indien iemand dit weet te vinden of te bestellen, altijd welkom.

thx!

Comment

als je wat zoekt vind je wel wat je wil
          http://www.fotokonijnenberg.be/produ...-90x175cm.html

Op verplaatsing heb ik graag niet teveel dingen mee.
          Je kan dan best multifunctionele dingen kopen.
          Ik gebruik gewoon een ovale 5 in 1 reflector met reflectorhouder.
          kan ik gebruiken als reflector of als scrim/flag of difussor naarglang de noden.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

sunbounce heeft die dingen ook... doch niet goedkoop. Daarnaast zijn er heel wat zelfbouw opties die best mobiel zijn... google is your best friend...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Gevonden: http://shop.fotorubens.be/walimex-reflector-board-stand

Zou ook in het zwart bestaan, even informeren...

dank aan allen voor de tips!

Comment

ik maak mijn flags zelf met een isomo-plaat en daarop overschot van zwart achtergondpapier gekleefd.
                De andere kant dient als zacht reflectiepaneel.

G
                fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Als het specifiek is om te gebruiken samen met een studioflitser en reflector kan je deze opteren.
                  Een andere goedkope optie zijn piepschuim platen die je zwart verft langs een of beide zijden.
                  Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
                  X