Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX batterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony NEX batterijen

    Zijn er NEX-bezitters die "namaak" batterijen gebruiken (i.p.v. Sony NP-FW50) ?
    Wat zijn de ervaringen inzake gebruiksduur, oplaadtijd, bruikbaar in originele lader, eventuele problemen... ?
    Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

  • #2
    Re: Sony NEX batterijen

    Sorry, alleen originele Sonybatterijen hier ...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #3
      Re: Sony NEX batterijen

      ... kortom, iedereen werkt uitsluitend met originele batterijen

      zou ik normaal ook doen, maar 3 x 80 euro zette me toch aan het denken,
      temeer daar die spotgoedkope namaak blijkbaar massaal verkocht worden
      Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

      Comment


      • #4
        Re: Sony NEX batterijen

        Voor nep batterijen geldt in het algemeen dat de wat betere merken zoals hama, gp ed dezelfde of soms meer capaciteit halen dan de originele, maar zijn niet altijd spectaculeir goedkoper. Voor de <€10 ebaydingen geldt dat je een gok neemt, soms doen ze bijna hetzelfde, soms minder dan de helft van het origineel (maar prijs/kwaliteit nog steeds goed uiteraard). Ik neem aan dat dat voor deze batterijen hetzelfde is. Ik ga er binnenkort ook een of twee extra bestellen van 2 verschillende ebayverkopers. Als er dan eentje redelijk is, ben ik tevreden.

        Comment


        • #5
          Re: Sony NEX batterijen

          Jupio is volgens mij even goed dan de originele.

          Comment


          • #6
            Re: Sony NEX batterijen

            Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
            Jupio is volgens mij even goed dan de originele.
            De batterijen die ik nodig heb zijn van jupio altijd met (veel) lagere capaciteit...

            Beste tip die ik je kan geven: heb mijn nex5 batterij gekocht voor nog geen 55 euro (gratis verzending) van amazon.de...en super snel geleverd

            Comment


            • #7
              Re: Sony NEX batterijen

              Amazon is inderdaad een goeie tip .

              En qua alternatieve merken, ben ik persoonlijk (al sinds de 7D) heel tevreden van Ansmann en Hahnel.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Sony NEX batterijen

                En wat te denken van BatteryUpgrade.be
                batterij voor NEX5 à € 33.49 ?

                Comment

                Working...
                X