Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

Leuke prijzen misschien wel, maar niet bepaald veel aanbod van Lowepro...een Pro Runner (zelfs de kleinste versies) hebben ze er niet.

Als je in West-Vlaanderen zit kan je best bij Art & Craft in Gent gaan .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      Leuke prijzen misschien wel, maar niet bepaald veel aanbod van Lowepro...een Pro Runner (zelfs de kleinste versies) hebben ze er niet.

Als je in West-Vlaanderen zit kan je best bij Art & Craft in Gent gaan .
      Dank je Joris ,lijkt mij een sterke winkel

Comment

ik heb nu al een beetje gefilterd maar ik ben nog sterk aan het twijfelen voor de pro runner 300 of 350 aw ,ik denk dat ik nog iets meer zou kwijt kunnen in die 350 aw , de canonlens 70-200 usm en de macro 150mm van sigma nemen toch al wat plaats in beslag ,+ nog mijn toestel met 18-200mm sigma ,en nog wat allerhande accessoires ,dus ik weet niet of de 300 AW voldoende zou zijn ,wat denken jullie??

Comment

ik kom altijd tot de vaststelling dat na een zekere tijd de tas weer al eens te klein is.

Dus koop de tas voor dat ene lensje meer, maar hou er ook rekening mee dat je misschien toch ook niet met je hele uitrusting op pad gaat.

Enkel jij kan hierover oordelen.

Die lowepro-rugzakken bieden trouwens de mogelijkheid om er later een (of meerdere) sliplock-lenstas(sen) aan te hangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
            ik kom altijd tot de vaststelling dat na een zekere tijd de tas weer al eens te klein is.

Dus koop de tas voor dat ene lensje meer, maar hou er ook rekening mee dat je misschien toch ook niet met je hele uitrusting op pad gaat.

Enkel jij kan hierover oordelen.

Die lowepro-rugzakken bieden trouwens de mogelijkheid om er later een (of meerdere) sliplock-lenstas(sen) aan te hangen.
            kogel door de kerk ,ik heb de 350 AW besteld bij art & craft
            dank aan iedereen voor de hulp ,ik denk en hoop hier een goede aankoop te hebben gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik denk dat ik nog iets meer zou kwijt kunnen in die 350 aw
              Een verkeerde indruk - de 350 AW is de 300 AW met een laptopvak achteraan, een beter harnassysteem (heup/buikriem met 'padding' ten opzichte van een gewone riem), maar de afmetingen van het compartiment voor fotomateriaal zijn net dezelfde .

Goede keuze, veel plezier ermee !
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Een verkeerde indruk - de 350 AW is de 300 AW met een laptopvak achteraan, een beter harnassysteem (heup/buikriem met 'padding' ten opzichte van een gewone riem), maar de afmetingen van het compartiment voor fotomateriaal zijn net dezelfde .

Goede keuze, veel plezier ermee !
                dan kan ik nu tenminste mijne laptop ook meenemen ,wie weet waar ik ooit nog terecht kom
                thanks

Comment

De eerste fotorugzak die ik kocht was een Lowepro Computrekker aw backpack, omdat er veel in kon en toekomstgericht zelfs nog méér materiaal . Maar uiteindelijk heb ik met de tijd toch nog extra tassen bijgekocht. Wanneer ik in steden rondloop is dat meestal met mijn Crumpler Pretty Boy schoudertas, omdat ik toch meestal enkel de 17-40 en 24-105 meeneem. Wanneer ik dan meerdere lenzen wil meenemen voor een daguitstap neem ik meestal de Crumpler Muffin Top backpack. De Computrekker gebruik ik enkel als ik echt álles wil meenemen.
                  *

Comment

Working...
                  X