ik ben al een tijdje op zoek naar een zo compact mogelijke rugzak ,waar er toch plaats is voor verschillende objectieven en een camera ,schietensklaar ,ik heb oa kwa objectieven die er zeker in moeten een canon 70-200 2.8 L is usm ,macro sigma 150 mm 2.8 en een 18-200 mm van sigma ,+ mijn camera canon 50D ,ook wat plaats voor enkele filters en draadontspanner ,ook graag aan de buitenkant de mogelijkheid om een statief aan te bevestigen ,
nu heb ik zo een rugzak met een aparte plaats voor camera en enkele lenzen ,maar deze zak is meer rugzak dan foto tas ,dus veel te groot en te omslachtig om mee op stap te gaan of op reis mee te nemen,voor wie" shoot" geeft ,staat er ook een op het laatste blad (laatste nummer )en die zegt me wel iets,maar ik vind hem niet terug op hun site (case logic)
het zou leuk zijn moest iemand mij daar kunnen bij helpen .
hartelijk dank Patrick
nu heb ik zo een rugzak met een aparte plaats voor camera en enkele lenzen ,maar deze zak is meer rugzak dan foto tas ,dus veel te groot en te omslachtig om mee op stap te gaan of op reis mee te nemen,voor wie" shoot" geeft ,staat er ook een op het laatste blad (laatste nummer )en die zegt me wel iets,maar ik vind hem niet terug op hun site (case logic)
het zou leuk zijn moest iemand mij daar kunnen bij helpen .
hartelijk dank Patrick
Comment