Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze heb ik bijgekocht, class10 30MB/S. Je merkt het verschil vnl bij het downloaden naar de pc, in de camera zelf heb ik niet veel verschil gemerkt ivm met een class 6 20MB/S die ik voordien had.
Vergelijk prijzen van o.a. smartphones, laptops, tablets, televisies en camera's. Lees uitgebreide reviews en maak de beste keuze.
daarbij kun je categorie "geheugen multimedia kiezen".
Is interessant omdat je dan geen 20 sites moet gaan vergelijken qua prijs, de prijzen wijzigen ook dagelijks dus best rondkijken en kopen op dezelfde dag.
Canon EOS 500D met 18-135IS
Speedlite 270EX - Gorillapod Focus
Crumpler New Delhi 510 & Singapore Slim
Shop for the latest and greatest games and accessories for Sony PlayStation, Microsoft Xbox, Nintendo Switch. A wide selection of Music CDs; TV and Movies (on DVD and Blu-rays). Check our prices be...
Is er in de praktijk echt veel verschil tussen 30MB/sec, 60MB/sec en 90MB/sec
Ik heb altijd foto's getrokken met een sandisk 15MB/sec (16GB) en heb eigenlijk nooit problemen ondervonden.
Ik heb ook een ander merk gekocht om te testen: ADATA 32GB SD memory klasse 10. Was een stuk goedkoper dan Sandisk. Beide kaarten doen heel goed hun werk.
Ik ga Compact flash moeten kopen en twijfel tussen al die snelheden. Ik ga zeker voor Sandisk gaan omdat ik gewoon de zekerheid wil. Ik zou niet willen dat mijn foto's weg zijn door een corrupte memory card. En ik neem aan dat Sandisk één van de beter merken is. Niet?
Is er in de praktijk echt veel verschil tussen 30MB/sec, 60MB/sec en 90MB/sec
Hangt van je camera af, je vuursnelheid, en of je in jpeg of raw werkt
Een 400D bv gaat nauwelijks sneller wegschrijven op een dure kaart, een recent toestel (zoals de 7D van TS) heeft in de eerste plaats een kaartje nodig dat voor UDMA geschikt is
Vanaf 233 à 300 x UDMA gaat de buffer vlot leeg, 600 x is nog erg duur
Comment