Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotorugzak anti-zweet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotorugzak anti-zweet

Mijn zoon heeft een rugzak met een soort afstandhouder (netje) onder zodat deze wat van je rug wegblijft en je bijgevolg minder zweet onder de rugzak, heeft er iemand weet van of er dergelijke fotorugzakken bestaan ?
    Last edited by Wimpy; 26 november 2010, 12:03.

Re: Fotorugzak anti-zweet

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Mijn zoon heeft een rugzak met een soort afstandhouder (netje) onder zodat deze wat van je rug wegblijft en je bijgevolg minder zweet onder de rugzak, heeft er iemand weet van of er dergelijke fotorugzakken bestaan ?
    Deze zijn ook te koop als foto rugzakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit

Deze zijn ook te koop als foto rugzakken.
      Weet U ook welke, het merk van mijn zoon ( rieker ) heeft geen fotorugzakken...

Comment

Ik had er zo een van Jack Wolfskin, supergoede rugzak tot ie te klein werd...
        Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Heb zoiets zelf gemaakt door in een lowe alpine (met net) een insert in te bouwen.
          Werkt redelijk goed. Alleen moet ik nog al diep in de tas om materiaal te nemen.

Heb vervolgens ook een Lowepro Primus minimus aangeschaft, zonder net maar met een goed ondersteunende rug, die het "zweet" probleem vrij goed onder controle heeft.

Jean
          35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

Comment

En heb ondertussen DEZE gevonden en besteld...

Comment

Daar zal je geen spijt van hebben
              Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Wil je als je'm hebt eens foto's nemen van de binnenkant. Lijkt me super voor op reis dit ding!
                Last edited by Jer0en; 29 november 2010, 11:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                  Wil je als je'm hebt eens foto's nemen van de binnenkant. Lijkt me super voor op reis dit ding!
                  Daar denk ik hem ook voor te gebruiken, zal foto maken en posten als ik hem heb.

Comment

Hey,

Ik heb deze ook. Ik gebruik deze ook als dagruzak op trekkings en ook valt hij niet op als fotorugzak in iets dubieuzere streken.
                    Zelf ben ik niet klein van postuur en kan er genoeg in kwijt, dus qua grootte is hij zeker voldoende. Op vakantie gebruik ik hem in combinatie met een Lowe Pro Exchange Messenger voor gewoon in de stad wat rond te lopen is hij perfect.

Één nadeel: de grips op de ritssluitingen zijn niet zo stevig uitgevoerd in verhouding van de stroefheid van de ritsluitingen. Met als gevolg dat ik er al een paar heb afgetrokken....
                    Nikon D60/ AF-S VR DX Nikkor 18-55mm F3.5-5.6G / AF-S VR DX Nikkor 55-200mm F4-5.6G

http://www.flickr.com/photos/nickyvandriel

Comment

Op foto's op internet lijkt het fotocompartiment nogal groot tov de rest. Klopt dat?
                      Anders kan ik evengoed mijn flipside 400 AW houden

Comment

Ik wacht er nog steeds op, zit volgens ups tracking al sedert 29/11 in Dublin

Comment

Working...
                        X