Mijn zoon heeft een rugzak met een soort afstandhouder (netje) onder zodat deze wat van je rug wegblijft en je bijgevolg minder zweet onder de rugzak, heeft er iemand weet van of er dergelijke fotorugzakken bestaan ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fotorugzak anti-zweet
Collapse
X
-
-
Re: Fotorugzak anti-zweet
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtMijn zoon heeft een rugzak met een soort afstandhouder (netje) onder zodat deze wat van je rug wegblijft en je bijgevolg minder zweet onder de rugzak, heeft er iemand weet van of er dergelijke fotorugzakken bestaan ?
-
Heb zoiets zelf gemaakt door in een lowe alpine (met net) een insert in te bouwen.
Werkt redelijk goed. Alleen moet ik nog al diep in de tas om materiaal te nemen.
Heb vervolgens ook een Lowepro Primus minimus aangeschaft, zonder net maar met een goed ondersteunende rug, die het "zweet" probleem vrij goed onder controle heeft.
Jean35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk berichtWil je als je'm hebt eens foto's nemen van de binnenkant. Lijkt me super voor op reis dit ding!
Comment
-
Hey,
Ik heb deze ook. Ik gebruik deze ook als dagruzak op trekkings en ook valt hij niet op als fotorugzak in iets dubieuzere streken.
Zelf ben ik niet klein van postuur en kan er genoeg in kwijt, dus qua grootte is hij zeker voldoende. Op vakantie gebruik ik hem in combinatie met een Lowe Pro Exchange Messenger voor gewoon in de stad wat rond te lopen is hij perfect.
Één nadeel: de grips op de ritssluitingen zijn niet zo stevig uitgevoerd in verhouding van de stroefheid van de ritsluitingen. Met als gevolg dat ik er al een paar heb afgetrokken....Nikon D60/ AF-S VR DX Nikkor 18-55mm F3.5-5.6G / AF-S VR DX Nikkor 55-200mm F4-5.6G
http://www.flickr.com/photos/nickyvandriel
Comment
-
Comment