Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

    Ik zou graag karton bedrukken voor het maken van een vouwverpakking.
    dat karton is zo'n 1,2mm dik.
    ik heb al ontdekt dat achteraan de printer een luikje kan weggenomen worden.
    of ik daar dan karton mag doorsteken naar de printbaan toe, daar ben ik nog niet uit.
    de handleiding en "Google" hebben me niet veel wijzer gemaakt...

    heeft iemand hier ervaring mee?

    Dré

  • #2
    Re: karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

    Om karton, of Photoboard te bedrukken is een doorvoer nodig in rechte lijn, dus zonder de rollen te passeren, de mogelijkheden daarvoor zijn printer afhankelijk, Ik heb een printer die de mogelijkheden heeft, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit gebruik van gemaakt heb. Dus moet je, is gaan afvragen is het ook echt nodig voor uw project, en kan je niet beter gewoon printen op een normaal photopaper, en die afdruk gaan kleven op een drager, de drager langs achter biegen om dan een vouw te krijgen die het origineel (beeld) toelaat van te plooien, zonder te scheuren.

    Just my 2 cents
    Regards, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

      Zoals ik zei: langs achter heb ik een luikje weggenomen, waardoor ik rechtdoor de printer heen kan kijken. Ik zie ook de aanvoerrol en de meenemer enzovoort.
      Ik kan met de printer trouwens ook CD-schijfjes bedrukken. Maar daarvoor zat er wel een speciaal hulpstuk in de verpakking, dat ik voor dergelijke gelegenheden aan de voorzijde op de printer moet monteren.

      doorheen de printer kunnen kijken betekent natuurlijk nog niet dat ik er ongestraft karton kan doorheen krijgen...

      andere opinies welkom.

      Comment


      • #4
        Re: karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

        Zat er geen handleiding bij je printer? Bij mijn printer kan ik daar precies vinden welke diktes er door kunnen en hoe dat moet.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Zat er geen handleiding bij je printer? Bij mijn printer kan ik daar precies vinden welke diktes er door kunnen en hoe dat moet.
          mijn Topicstart niet goed doorgelezen, dan

          Comment


          • #6
            Re: karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

            Neen, dat gaat niet met deze printer.

            Je kan papier van max 120gr gebruiken en dit is nog maar 0.04mm dik, 1,5mm komt niet om de rollen heen.

            He luikje dient voor als er papier tussen de rollen vastloopt en langs hier verwijderd kan worden of voor een aparte module voor dubbelzijdig printen. (Staat in de handleiding).

            Eric

            Comment


            • #7
              Re: karton (ong. 1,2mm) printen met canon i865, kan dat?

              Ok dan maar.
              'k Zal dus een andere oplossing moeten zoeken.

              bedankt hé

              Comment

              Working...
              X