Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1.4 Extender I nog ergens te koop (II + III enkel als extra weathersealed)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1.4 Extender I nog ergens te koop (II + III enkel als extra weathersealed)

    Welke extender is aangeraden, het verschil is dus enkel dat de recentste weathersealed zijn, optisch geen verschil?

    Zou de goedkoopste versie I nog ergens nieuw of tweedehands te koop zijn en hoeveel kost die weer?

  • #2
    Re: Canon 1.4 Extender I nog ergens te koop (II + III enkel als extra weathersealed)

    Ik snap niet goed waarom je voor het type I zou gaan, je hebt een héél deftige camera en dito lenzen, allen spatwaterdicht en toch zou je dan een extender gebruiken van het type I die niet weathersealed is voor die paar eurotjes die je uitspaart

    Ik heb vroeger een type I extender gehad en nu heb ik een type II, persoonlijk vind ik 'm optisch beter en natuurlijk heb je ook de weathersealing die imo toch ook belangrijk is.
    Binnenkort stel ik 'm te koop omdat ik 'm bijna niet meer gebruik wegens aankoop van enkele langere telelenzen.
    2de hands vind je het type II regelmatig terug voor +- 250€.
    Type I zie je ook soms nog te koop staan maar dat is al uitzonderlijk aan het worden en als ze te koop staan wordt er nog steeds +- 180 € voor gevraagd.

    Type III daarentegen zou nog beter moeten worden, alhoewel ik m'n twijfels heb of het nog beter kan en of je het ook daadwerkelijk gaat zien in de praktijk. En de prijs aan wat ze gaan uikomen is er ook niet naast !

    grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 21 november 2010, 22:24.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment

    Working...
    X